Gönlümün başkentinde bir bayrak gibi dalgalanıyordu saçları. Elinde uçuşuyordu acaba neyi anlatıyor dedirten kitaplar. Yüzündeki buruk gülümsemeyle kaygılanırdı içim. Ve hatta kanardı, sevdiği var diye korkularla... Donuk bakışları bir an üstüme kayınca mutlu olurdum. Bir köşede otururken dalgalı saçlarıyla oynayınca başımı koyuveresim gelirdi omzuna. Tanıdık mıydı yabancı mıydı kokusu bilmiyordum. Ve bir ilişkinin sıradanlığıyla küçülür gözümde diye korkup bu başkentten izliyordum onu. Biraz tanıdık biraz yabancıydım ona. Sanki yıllardır var ve sanki yıllardır yok. Sanki yıllardır beklemişim, düşlemişim, korkmuşum, ürpermişim ve sandım ki yıllardır sevmiştim onu bu başkentte.

 

Zayiat-ı Kelam

( Gönlümün Başkentindeki Kadın başlıklı yazı zayiat tarafından 24.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.