Vebaydı aşk ve dudaklarına dokunarak bulaşmıştı bu hastalık. Gittiğinde ise ustaca yapılmış bir suikastın sessizliği  kaplamıştı benim dudaklarımı. Gözlerim dehşetle anlatıyordu o an ki acımı. Tüm vücuduma yayılmıştı bu hastalık gülsem, ağlasam bu vebaya bulaşmış dudaklarım kanardı, çeneme doğru sızardı o sıcak sıvı. Acının en somut resmiydi caddelerde sensiz yürüyüşüm. Aşk vebasının acısı yayılmıştı tüm vücuduma. Ayrılık suikastında ölmemiştim belki ama vebalı birine yaptığın bu suikast da fazla gereksizdi. Zaten bıraksan dudaklarından bulaşan veba alacaktı canımı. Ne diye hastalıklı ömrümün süresine müdahale ediyorsun. Çıkma işte karşıma. Hasta olsam da özledim tenini. Sırf bu yüzden çıkmamalısın karşıma. Vebalı dudaklarımla öpersem ya seni? Tenine dokunan bu dudaklardan kan akmayacak mı? Kanımı dökmeye bu kadar mı meraklısın. Kalan ömrümü sessiz sakin geçirmek istiyorum. Bir dağ evinde  ormanın içinde. Gündüzleri çimlere uzanıp soğuğu hissetmek istiyorum seni görünce üşüyen ellerimin soğuğunu değil. Yada o dağ evinde yaktığım şömine de hissetmeliyim sıcaklığı canımı yaktığında değil. Vebana bulaştım ondan hassas vücudum. Çöktü savunma sistemim omuzlarım gibi. Bazen de sürünmeli geçiyor bu ömrüm. Gelebilecek her hastalığa ve acına açık olmam bundan. Boğazıma birikirdi sessizlik öksürsem de atamazdım. Çığlık atıp yırtmalı mıydım boğazımı ? Sessizliğini atabilmek için. Ağrılar içinde ölmemeliyim zaten yeterince acı ve ağrı çektim. Ölürken birikmeli dudaklarımda bir tebessüm. Ağrı ve kederin acısı değil. Ben artık ölmeliyim  hastalığım, sevdiğim. Canımı alacaksan al artık Azrail bu konuda beni duymazdan geliyor. Ve sırf acım dinsin diye ölmeye razıyım. Aşkla zehirlenmiş bu tendeki canı almaya Azrail iğreniyor galiba. O yüzden katilim sen olmalısın. Sevdiğim olduğun gibi. Gezmeye götürülecek bir çocuk mutluluğuyla ölüme giderim Azrail'den ümidimi kestim ve sen kadın Azrailim olur musun?

 

Zayiat-ı Kelam

( Aşk Vebası başlıklı yazı zayiat tarafından 23.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.