En sevdiğim renkti teninin rengi. Barışı temsil ederdi o renkli bayrakların sallanışı savaş olan memleketlerde. Bulutlar o renkteydi. Sana bakınca bulutlara bakmış gibi bulutlarla birlikteymişcesine özgürleşiyordu ruhum. Sanki ait olduğum yerler, bulutlar, teninin rengine sahip olan heryerdi. Beyazdan bahsediyorum. Öylesine seviyorum ki beyazı. Kıyafetlerimdeki tercih rengim bile beyaz öyle söyleyeyim. Öyle benimsedim rengini. Fakat öyle de büyük bir sorunum var beyaza bulaşan kirin izi çok zor geçiyor. vedam olsun sana teninin rengine... Dudakların kadar kırmızı olan gözlerimle son kez gördüğümde seni, benim için korkunç bir gün oldu. O korkuyu ben hala yaşıyorum. Sana bir sır vereyim mi? Ben artık beyazdan korkuyorum.

 

Zayiat-ı Kelam

( Teninin Rengi başlıklı yazı zayiat tarafından 15.01.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.