Yine öpüşüyoruz sevgili.Öpüyorsun dudaklarımdan ama benim gözlerim kapalı.Utanç, teslimiyet yada zevk değil bunlar.Kapalı gözlerim çünkü hayalim farklı.Gözlerimi kapatınca karşımdaki farklı.Farklı biri var karşımda.Gözleriyle eriten biri var beni.Ama sen farkedemezsin.Sen yanımdasın ama o kalbimde.İktir onu otur o tahta diyeceğim ama nasıl?Sen ondan daha güzelsin ama ben onu seviyorum.Kalbimi sökercesine çarptıran o sen değilsin.Gözlerimi kapatıyorum sen zevk san sevgili.Sokaklarda meczup gibi dolanışımı sana sansınlar bırak.Bilmiyorlar ki aklımdakini.Senin yanında pısırık oluşuma dalga geçiyorlarmış, bilmiyorum sevgilim kapalı benim gözlerim.Sana yalvarırkende gözlerim kapalıydı hatırlıyor musun sevgili? Sen bana aşık derdin bense bense kapattım gözlerimi ona yalvarıyorum.Anlayamazsın sevgili, onlarda anlayamazlar.Öyle kolay bir olay değil ki bu.Gölgeni gölgesi kabul ettim, saçlarını saçları, tenini onun teni kabul ettim.Sen sen değilsin sevgilim benim gözlerimi kapattığım an.Benim gözlerimi kapattığım an sen o'sun.Bu yüzden nazını çekiyorum yoksa kara kaşın, kara gözün değil bunu bana yaptıran.Kendine mal et bana aşık de ve mutlu ol.Çünkü sen mutluyken gelmeyecek olan onun hayalide mutlu oluyor.Onun hayali sarıyor beni ama sen anlamıyorsun görmediğin hayaller bunlar işte.İyice daldım yine şu esrarlı hayallere.Beni mutlu eden onlar.Yaktığım sigara o, havadaki duman o, sevgilim bilmiyorsun.Aaah çok mu kötüyüm ben?Bilmiyorum sevgilim.Gözlerim öyle kapalılar ki, öyle o ki gözlerim.Bilemezsin, bilemezler.Seni seviyorum sevgilim ama sen buna inanma çünkü gözlerim kapalı, çünkü karşımdaki sen değilsin...

 

Zayiat-ı Kelam

( Benim Gözlerim Kapalı Sevgilim başlıklı yazı zayiat tarafından 18.11.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.