Çıkarsız Sevgi
İnsandan sevgi bulmak için bir Anneden doğmasına gerek yok. içinde sevgi yığını varsa Tanıdık yada Yabancı gelir seni bulur, bu duyguyu yaşamak erdemliktir.....  İnsan olmak demektir.. Değilse diğer yaratıklardan ne önemin kalır...
 Sevgi sevilmek sevmek hiç çıkarsız sevmek insanı duygulardır,  insanca iç dünyamızdan gelen ruhsal davranışlarımızın karşıya yansımasıdır sevgi...  Sevgi bunu her insanda yaşar, çıkarsız sevgi en makbül olanıdır...
 Sel nehir gibi akmak yağmur olup yağmaktır ... sevgi şırıl şırıl bulutların arkasından toplanmak toplanmak yağmur olup yağmaktır renga renk,  gök kuşağı rengine bürünmektir...
Sevgi sevginin de rengi olur renga renk bunu yaşayan... yaşayan anlar,  insana dair tüm sevgiler kutsaldır,  bunuda insanlar yaşar.  Diğer yaratıklardan farkımızda bu yani sevmek için Kan Bağımız olmasına gerek yok...
 İnsanlar sevilmelidir hiç nedensiz de... Neden Canlıyız  bizler sevgisiz Asık suratlı yaşayamayız neden?..  Ruh dünyalarımızda değilse hasarlar oluşur,  en derde devasa ilaç falan kar etmez.  Sevgiyle hayata tutunmak ve de sevgiyle bağlanmak sevgiyle barışık olmalıyız yaşarken de...
 Yani canlıları ayakta mıh gibi tutan sevgidir.  Gerisi anlıyacağın artık Savaş alanı desem yeridir.. Hayata gülün gülerken ne kadar moral topladığınızı göreceksiniz... Dinamik ve de sevecen bir tipleme olacaksınız ve  çok şeymi istediklerimiz yapmayın  ya!..
Gülün ,  gülün vede yeniden hayata merhaba deyin. Bu kadar zormu gülmek... çiçekler açar gülen suratta!.  Etrafada neşe saçar gülen insan pozitif bir enerji akımıdır, etrafınıda aydınlatır neşeli kişiler... ya bu kadar zor şeymi isterim! Gülmek ve de insan olduğumuza göre nesnelere severek bakmak insan olduğumuzu hatırlatır... yaşamdan zevk alırsınız ,  zamanda su gibi akar akar gider....

12 Temmuz 2015 wederath`dan ...
Dönüş Korkmaz...



( Çıkarsız Sevgi başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 12.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.