Kimselere Kalmadı İtimatım

Bütün dünya senin olsa ne fayda ....,,, Bir dost birde post yeter banaaa.... Kimselerden yok Beklentim.... Birini sevmek için hayır  dilenilmez sevmek Kalpten Gönülden gelir  .....  Hayatıma girenler  tarafından  sevginin bedelini ödedim  bundan gayrı kimselere kalmadı itimatım ... Kendi kaidelerimde huzurda kalacağım.... Çok şükürki kendi güvencemde bana ödül dünyada yaşıyorsanız.....  Ne yaşamda ne etsemde yaranamadım dostum dediklerime .. ille Dost Yarası Yaralar beni ... Dostun bir çift Sözü öldürdü Beni.. Bundan Gayrı ölü bir geline döndürdüler beni.... Hayatımın cilveleri biz insan oğullarını yaşarken nelerin beklediğini bilemeyiz  ve hep iyi güzel bakarız yinede çirkin bakanlar utansın hayata ... bu benim hayatımsa kendim olmalıyım başkası olmamalıyım.... Kör kurşun gibi dostlarım Dediklerim tarafından vuruldum  biliyorum iyileşeceğim  merak  etmeyin bu can içinde oldukça daha güzelliklere yelken açacağım kimselerin olmadığı bir yolda yalnızlığıma ...yürüyeceğim Kaderim der Yaşarım ne gelirse Başıma.. Bir benmiyim deli divane... Dünya geniş ver yansın anasını satıyım .... Şu dünyanın haline bakkında hakikaten  yaşanmışlıklarından ders al... Pusulanı şaşırma hiç bir zaman... Yeterli insan olarak kal  kim ne yaparsa yapsın umursama... Sessizliğine gönül... Bazan suskunluk en iyi ilaçtır....
Öğrendim  giderken ayaklarıma tökezleyen keseklerden yol kıvrımında düşeceğimi .... Farkındayım adımlarımın beni  yanıltmayacağını... Zamanla öğretiliyor  ders çıkarışlar hayatın kırılmalarından... Farkındayım sorun yok....
12 temmuz 2015 wederath`dan ...
Dönüs Korkmaz...


( Kimselere Kalmadı İtimatım başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 12.07.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.