Gül Dikensiz Olmazmış...  

Gül,
Gül dalında güzeldir!
Gül dalında güzeldir koparsan soldururlar
Gülü dikenleriyle sevin,,,
 Değilse  o dikenler acıtmazsa o gülün değerini bilemezsiniz...
Dikenler acıtsınki gülün ne kadar kıymetli olduğunu anlayabilirsiniz!
 Unutmayın ki her gülün dikeni kendine has ve de özeldir.
Bir güle uzanacaksanız korkmayın dikenleri elimi acıtacaktır diye;
Zaten o gülünüzü seviyorsanız dikeninin sizi acıttığını duymazsınızki!
O  size ninni gibi gelir seviyorsanız! Gerçekten sevgi gül dikenli olur!...
Gülü seveceksende dikeninne katlanacak sın  ne varki kaçmak zorundasınız !
Zaten gül dikenli de olsa dokunulmadığı zaman oda kendine küser...
 Kendinin nadide bir çiçek olduğunu unutur,  vurgun yemiş gibi dalları kırılır, kendi kendini kurutur!
  Adı üzerinde sen gülersen , güllerde sana güler iki adım gider. Sen  gül gülki bütün güller sana imrensin.
 Dikenlerin seni acıtsa bile güller dikensiz olmaz güller dikeniyle katlanır !
Tıpkı gülü seven  dikenine katlanır derlerya gerçektende neden dikenli sin gül deseler ne dersin!?
 Bence önce dikenlerin batsınki ! Canları acısında ondan sonra düşünsünler dikenlerin neden yaktığını ...
işte o zaman seni koparanlar sana kıymet verirler... Bu kadar adının ceremeside onları senin dizginlemen!
Adın üzerinde gül,  adın gül dikenin gül,  sen her zaman gül... Sana muhtaçtır  bütün eller,
Seni koklamaya muhtaçtır bütün canlılar, sen bir nefes, sen bir dal,  sen bir Tabiyatttttt , sen bir orman ...
Sen;  gül dalında açan can! Can içinde can... Sen bir Gülsün! .
  Adınız gül sen her zaman gül.
 Kimdemiş gül sevilmez gülü seven elbette dikenininede katlanır!
 Sen dikenli bir Gülsen;  gül senin ulaşılmazlığın dikenlerin dir!...
 Gül;  sana dokunmak isteyenler bin kere düşünmeliler , Senin  dikenleriyinde onları sen kadar yakacağını !
Gül senin dikenin bile yakar kavurur gül... Gül seni ulaşılmaz yapan dikenindir...
Ondandır sana ulaşmak isteyenlerin korkusu, , ilk önce dokunmaya sakınırlar seni koparmak için , 
Sana ulaşmak için dikenleriyin ellerini açıtmaması için matematik hesaplaması yapmaları lazım
Ya koparacak yada dikenin sana uzanan elleri yakacak ondandır sana her elin uzanamaması
Cesaret işidir seni koparacak ellerin sen güle dokunması  ondandır güllerin  dokunulmazlığı
Dikenin acıtsınki seni kopartırken sana kıymet biçsinler 
 Zaten sen kendin  Gülsen kimse koparamaz gül dalında güzeldir  gülll...
Gül !....

Dönüş Korkmaz
Wederath"dan
00:40


( Gül Dikensiz Olmazmış... başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 21.10.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.