Öyle gündüz vakti yolda yürürken mini etekli alımlı bir genç kız, dudaklarında ve yanaklarında da biraz fazlaca boya, ağzında uzun ince bir sigara olmak kaydıyla yanından geçen yaklaşık yetmiş yaşlarında bir adamın koluna girerek aynen şu cümleyi kurmuştu... 


- Seni her türlü memnun ederim amca...


Bense yolda kendi halimde ıslık çala çala volta atıyordum bu bahar günü...


Kafama takıldı da adam ile kadın kol kola yürümeye başlayınca bu kadın bu adamı nasıl ve niye memnun etmek istiyor. Böyle değişik fikir salınımları gelip gidiyor aklıma...


Kesin bu kadın bu adamı tanıyor daha önceden ve eve götürüp ona yemek pişirecek. Adamda da bir memnuniyet bir memnuniyet ağzı kulaklarına varacak neredeyse. Kız mutlaka usta aşçı olmalı belki de şu meşhur Bolu Mengenli yemek ustalarına taş çıkartacak cinsten biri de diyebiliriz. Hani ilk önce o geliyor aklıma. Belki de güzel bir kuru fasulye ile pilav yapar adama, ya da fırında mercimek yerler beraber, peşine bir tatlı olmazsa olmaz, hadi o da vezirparmağı veya dilberdudağı olsun...


Ya da başka bir ihtimal adam çok parasız pulsuz züğürdün birisi, kadın bunu alıp bir konfeksiyon dükkanına götürecek orada buna üst baş alacak çorabından tut da mendiline, ceketine, kazağına gömleğine, fanila sına, külotuna kadar. Bundan güzel memnuniyet olur mu?


İhtimaller çok aklınızın almayacağı kadar. Adam belki de emekli maaşını çekmek için bankamatiğe gidiyor ama banka kartını kullanmasını bilmiyor, bir türlü beceremiyor bu sebep ile genç kızımızda amca gel senin maaşını ben çekeyim diye koluna girip amcaya yardımcı olmaya çalışıyor. Ne yardımsever insanlar var şu dünyada. Ben de neredeyse adam ile genç kız hakkında kötü şeyler düşünecektim günahlarına girecektim hem de. Dünya bir iyilik gezegeni olma yolunda ilerliyor...


Belki de amca markete evine bir şeyler almaya gidiyor genç kızımızda amca hem yaşlı hem de kollarında kuvvet kalmamış, bunun marketten aldığı paketleri ben taşıyıp evine götüreyim tatlı tatlı sevaba girerim, amcada paketleri evine kadar götürünce sağ ol kızım beni çok duygulandırdın çok memnun ettin var olasın Allah ne muradın varsa versin diye dua eder bana bu da başka bir ihtimal olabilir öyle düşünceler de geliyor zihnime...


Başka kuvvetli bir ihtimal amcanın karısı olacak hanımefendi çok yaşlı, genç kızımızda dinamik ve capcanlı, e haliyle amcanın hanımı ne doğru düzgün bulaşık yıkayabiliyor, ne çamaşır yıkayabiliyor, ne de ütü yapabiliyor, yemek yapmak zaten normal insanlar için bile hiç kolay değil ki yaşlı bir hanım için kolay olsun hakeza genç kızımız hiç bir maddi çıkar da beklemeden amcanın evine gidip hem hanımına hem de amcaya yardımcı olacak ve her türlü onların memnuniyetini sağlayacak. Allah'ım ne şefkatli ne yardımsever insanlar ile dolu da memleket bizim haberimiz yok ya da haberimiz var, haberimiz yokmuş gibi mi davranıyoruz acaba?


Ah amca ah, sen yine de kendine dikkat et bu yaştan sonra. Sekte-i Kalpten gidebilirsin de yardım mardım alayım derken. Genç kızımız memnuniyetinizi bana şikayetlerinizi ise Sarı Çizmeli Mehmet Ağa'ya bildirin de diyebilir benden söylemesi... 

( Her Türlü Memnuniyet başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.