1 Gençler Çok Daha Önemli İşleriniz Var

Yirminci ve devamında gelen yirmi birinci yüzyıl değişik isimlerle de adlandırılıyor. Bilgi Çağı, Uzay Çağı, Teknoloji Çağı, Bilişim Çağı gibi. Biz bu ülkenin yediden yetmişe her yaşta ki vatandaşları, hepimiz, başta bilgisayar ve televizyon daha sonra cep telefonu olmak üzere neredeyse makinelerin esiri olmuş durumdayız. Aksini iddia edecek yoktur sanıyorum.


Bakıyorum zamane gençlerine birçoğu bizim zamanımızdan çok farklı şeyler ile uğraşıyorlar. Varsa yoksa bilgisayar ve cep telefonu. Biz gençliğimizde bilardo salonlarına giderdik, onlar bilardoyu da İnternet'te oynuyorlar. Hani okumak, hani araştırmak. İnsan hiç olmazsa günden en az bir tane gazete, köşe yazısı okur, yok onu da yapmıyorlar. Her gün saatlerce bilgisayar başında durmak ya da sürekli cep telefonundan mesajlaşmak beyni de yorar dimağı da... Birçoğu bu neden ile çok küçük yaşlarda gözlük takmaya bile başladılar...


Gençler bizim geleceğimizdir. Aydınlık yarınlarımızın sigortasıdır. Bu günün gençleri yarının üst düzey yöneticileri, genel müdürleri, müsteşarları, bakanları, devlet adamları olacaklardır. Gençlerimizin yetişmesinde, yetiştirilmesinde en büyük görev ailelerine düşmektedir. Onların iyi yetişmesi için biz anne babalar elimizden gelenin en iyisini yapmak zorundayız, yoksa toplumumuzun geleceği, ülkemizin yarınları kararacaktır bununda bilincinde olalım lütfen...


Sigara, alkol, uyuşturucu bu gün için gençliği büyük ölçüde tehdit etmektedir. Gerçi eskiye nazaran bir sürü caydırıcı ve yasaklayıcı önlemlerde alınmış ve hâlâ da alınmaktadır. Okullarda çocuklarımızı eğitici bilgilendirmeler de yapılmaktadır. Bu iş ceza vermekten ziyade telkin ve tembih yoluyla, bunların zararları gerekirse bire bir anlatılarak, gerekirse gençlere psikolojik destek de verilerek, çözüm yoluna öyle gidilmeye çalışılmalıdır...


Orta doğu coğrafyası uzun bir süredir kaynayan kazan. Kan ve gözyaşı bu coğrafyadan hiç eksik olmamaktadır ve bu ortamlarda yasa dışı örgütler/yapılanmalar ülkelere sızarak, masum gençlerimizin duygu ve düşüncelerini bir şekilde çelmeye, onları yoldan çıkartmaya çalışmaktadır. Bunlara karşı her zaman Müslüman Türk Gençliği olarak uyanık olması lazım gençlerimizin, yoksa hayatlarının kararması içten bile değildir. Diliyorum ki gençlerimiz her zaman akıl ve sağduyu ile hareket ederler. Başta okumak ve aydınlanmak olmak üzere çok daha önemli işleri var gençlerimizin. Yüreklerinden vatan sevgisi ve Allah korkusu hiç eksik olmasın. Hepinize en derin sevgi ve saygılar... 

( Gençler Çok Daha Önemli İşleriniz Var başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 19.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.