Bu şiir nidasıdır hasretimin; İyi dinle sevdiğim...
Karanlık kuyuya atılmış Yusuf misali çaresizim bu günlerde..
Ne karanlıktan kurtulabiliyorum ne yalnızlıktan..
Bir duam var iki avucumun içinde bir de hasretin kalbimde..
Hasretin; Yakub'un Yusuf'a duyduğu hasret gibi.. Dağ gibi... Dağ dayanmaz ya bu hasrete.. Neyse...
Hasretinin ateşi yüreğimi yakar da; söndüremez hiçbir dağın karı..
Yağan yağmur fayda etmez; durduramaz bu yangını... 
Seni öyle özledim ki; Alnımın secdeyi, Peygamberin Mekke'yi, İstanbul'un Fatih'i özlediği gibi özledim... Yusuf'un düştüğü kuyu kadar derin özledim... Kanadı kırık kuşun; gökyüzünü özlediği gibi özledim...
Yine bir İstanbul sonbaharı.. Yağmur gözyaşlarımla yarışırcasına yağıyor... Hayır hayır merak etme ıslanmıyorum; zaten sırılsıklamım... Seni gördüğüm ilk günden beri baştan aşşağı aşığım...
Şimdi Sultan Ahmet'e karşı sigaramı yakıp sabah ezanını bekliyorum..
Sensiz bir şafak vakti daha.. Aklımda yine senli dualar..
Bu hasret bitsin diye yalvarışlar, yakarışlar..
Sana olan hasretimi günlerce anlatabilirim sana sevdiğim ama.. Ama o kadar gücüm kalmadı benim...
Yıkılmak üzereyim.. Yok olmak üzereyim... Canım yanıyor artık sevdiğim.. Canım çok yanıyor...
Artık kavuşmak istiyorum.. Ellerimi ısıtacak bir çift el, huzuru bulacağım bir çift göz istiyorum...
Ben artık burnun burnumda uyumak istiyorum...
Gözlerine uzun uzun bakarak cenneti seyre dalıp bahtiyar olmak istiyorum...
Ne telefondaki ses kaydın, ne fotoğrafların.. Artık hiçbirşey teselli edemiyor yüreğimi... 
Bu günler de geçecek mi sevdiğim? Bu hasret bir gün bitecek mi?
Çok özledim sevdiğim çoook... Yusuf gibi kayıbım şimdi.. Gel gayrı kurtar beni bu gurbetten..
Gel artık tut ellerimden... Üşüyorum sevdiğim; gel ısıt yüreğimden...
( Hasretin Nidası... başlıklı yazı ŞaRa tarafından 25.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.