Yağmurlu bir istanbul gecesi yine... Sen yoksun ya, ellerimi tutmuyorsun ya; bir sokak köpeği gibi tir tir titriyorum... Sensizim... Kimse(s)sizim... Oysa kar altında terlerdim ben senin yanındayken... Şimdilerde ağustos sıcağı bile fayda etmiyor sevdiğim... Üşüyorum...

Yatağımın bir tarafı buz tutmuş sanki... Sensizlik, sessizlik... Buz gibi bir hava var şimdi odamda... Oysa hatırlasana; gülüşün yeterdi odamı ısıtmaya...  Yoksun... Üşüyorum...

Yine başımı sensiz koydum yastığa... Yine yorgan niyetine hasretini örttüm üstüme... Yastığım sırılsıklam... Ruhum permeperişan... Gözlerim buğulu ve aklım da hep o soru; "ne zaman gelecek?"... Sahi ne zaman geleceksin? Ne zaman sarılacaksın bana... Gel artık sevdiğim... Gel ısıt beni...  
Ben sana ÜŞÜYORUM...


07.12.2014/01:46 
___dELIFırtına___



( Üşüyorum başlıklı yazı ŞaRa tarafından 7.12.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.