1 Toprak Kokusu
Yağmur yağmış dün gece.
Etraf ıslak değildi halbuki. Toprak kokusu sarmıştı  her yeri; nefesimi derin derin içime çekince anladım.
Biraz hüzün yağmıştı belki de gökyüzünden rahmet değil.. Hangi yüzü nurlu ihtiyarın duasında gizlendin be mutluluk ,diyesim var da diyemiyorum. Böyle yetiştirmiş beni de kıymetli anam günahtan korkuyorum.
 Derken açtım perdeleri...İçimden başka herşeyi,her yeri ısıtan güneş doldu tek kişilik kalabalığıma.
Derken bir ney sesi yükseldi içimin kıyılarında.
Oturup bir şiir yazasım geldi geçmişimden geleceği belli bile olmayan yarınlara.
Önce biraz düşündüm..
Geçmiş..
Acaba geçtimi ?
Yok be abdal kız...
Geçer mi?
Geçse içimi böyle yakar mı...?
Diye düşündüm.
Sonra geçmeyen geçmişime  ve geleceği belli olmayan yarınlara yazdım bir iki satır.
Kafamı kaldırdım ki akşama olmuş. Güneş batmak üzre. Ben bir iki satır yazmıştım ama.Her hecede, her harfte, ve yaşadığım ve yaşayamadığım her anıda oturup kağıdın bir köşesine hesaplaşmışım kendimle.
Evet tek alıp veremediğim kendimin ta kendisi.. Yaşın daha çok küçük diyenlere soruyorum. Kalbimin yaşımdan, beyazlaşan saçımın koşup salıncağa binmek isteyen yüreğimden haberi yok.
Ben uzak memleketlerin sevdalı şairi;
        Kalemim kırık içim gibi...
İçim hasret içim özlem dolu..
          22.09.2014.   
                                12:30.

( Toprak Kokusu başlıklı yazı ŞaRa tarafından 27.09.2014 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.