Öyle bakma bana henüz delirmedim.
Aklımla kalbimin çelişkili ifadelerini dinliyorum.
Çapraz sorguya tutuyorum ne saatler uyuyor ne mekânlar. Delirecekmiş gibi oluyorum, ama delirmiyorum...
Şu sıralar aynalarla pek iyi değil aram, göz altlarıma yumruk yemiş gibiyim hayattan.
Dedim ya utanıyorum, öyle bakma bana titriyor dizlerim.
Erimiş vücudumu koyacak yer bulamıyorum.
Omuzlarımı dik tutamıyor, ölü bir beden gibi yere bırakmak istiyorum.
Henüz delirmedim, ramak kaldı sadece.
Dünyaya kafa tutamıyorum eskisi gibi, 
İçimden  de gelmiyor. 
Kaybettim epey oldu içimi, sesleniyorum duymuyor. 
Ne oldu bana sorusunun cevabını arıyorum olmuyor.
Aklım almıyor, aklıma sığmıyor. 
Sanırım ayrılıyorum, bu farklı dili kullandığimız dünyadan. 
Sığamıyorum....
Nereye gidiyorsun deme, gitme deme olur mu ? 
Gitme dersen kalırım çünkü ve kalmak, yani geç kalmak istemiyorum.
Başını kaldır ve gökyüzüne bak.;
İşte seni orada bekleyeceğim.
Acele etme emi ? 
Benim yerimede sev hayatı benim yerime de gül,  benim yerime sarıl annene. 

Benim yerime ... 
Yaşa, benim yerime...

( Benim Yerime başlıklı yazı ŞaRa tarafından 31.12.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.