1 Uvuzlarımda Çürüyor Hayallerimin Renkleri

Bu aralar çok bıkkınım bu aralar hissiyatını kaybetmiş bir çocuk gibiyim.Gözlerine tesiri düşen bir avuç su gibiyim. Bocalıyor gönlümü, denizlerin dalgalarında yüzümü yudumluyor. Yollar sana imtiyazlı bir seçenek, bana dar gelen bir koğuş. Parmaklıklar arasında yüzünü soldurduğun merhabanı eksik ettiğin kayıp dizeler ırmağı. Afabelerin feri sönmüş yanık ağıtlar.. Dudak uçuklatıcı bir gün! Yarınlardan eksiliyor anılarımız. Çiçek bozukluğu kadar tebessümlerinin adı olmuş aşk. Benim parmaklarımın sızıntısından eklem yerlerim tutulmuş. Uvuzlarımda çürüyor hayallerimin renkleri.Sesim tıpkı ölmüş bir çocuğun can çekişi kadar ıslak...Yüzümün ortasına yağıyor gök kuşakları. Pencereme eli değen bir yobaz. Yaz ustam, yaz. Sen yaz ki varsın yoksun okumasınlar. Şimdi evrendeki tüm şairler. Ölü yatan umutlarımın kasıklarındaki pire kadar mutluluyum.

( Uvuzlarımda Çürüyor Hayallerimin Renkleri başlıklı yazı Eylüll tarafından 28.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.