[if gte mso 9]>

Gidişinin ardından  bulabildiğim tüm sorulara  düşüncelerinden bir parça kopartıp  ,  en merhametli cevabı zihnimde canlandırıp , başımı yokluğunun diz’lerine yas/lamak istiyorum.  Sen’den kalma kestiremediğim günahlarımla  , yorgunluğumun üstüme üstüme gelen bitmek bilmeyen başağrılarıyla , tevazüden kalma şiir miktarı kadar çay demlemek istiyorum gidişine...

Hayatın parçalarını nasıl birleştireceğim konusunda en ufak bi fikrim bile yok.Ucu yanık paslanmış bir hikayeye neresinden son verilebilir ki  ,  hangi kareden çıksam yanlış yerde patlıyor bomba , yanlış yerde kabuk bağlıyor hayat’ların yaşanmışlıkları  ve sen bunları bilemeyeceksin  , göremeyeceksin , duyamayacaksın.Oysa ki durduğun yerden geriye dönüp baksan  , baksan rüzgar düşürecek dilimin ucunda biriken tüm suskunluklarımı  , başı ağrılı ızdırapların kanları bulanacak bembeyaz sayfalara  , kirlenecek gömleklerin bembeyaz yakaları  ,  bakışların donacak , özlemlerin ağrıları saplanacak  göz bebeklerine , semasında çürüteceksin  benden kal/ma  hasretinin  iz’lerini  , kimsesizlik yüklü vagonların ardı arkası gelmeyecek artık  , ölü düşlerde yaşayacaksın  ,canlanacaksın  , hayatının kesik bölümleri yankılanacak Eylül’lerde , eylül dedim de ; şehrin sohbaharında  , loş ışıkların altında  dans etmeliydi  vedalı bakışların  , her yaprak rüzgar sesine alkış tutmalıydı gidişine , eylül dedim de  ,  eylül’de yok olmalıydın ! Sonra yokluğunla demlenmiş çay içmeliydim  , küfürler saçıp yalınlaştırmalıydım  , sancılı başıma belalar açmalıydım , öldürmeliydin eylül’ü  !!!

 

Bir kadının  son hicaz sözlerini odanın  küflü kokusu gibi yerlere saçılmış kristal parçalarını özenle toplamalısın , uzaktan seviyormuşcasına.....

 

Hayat ; bir çocuğun hıçkırıklarla boğulurcasına yutkunamadığı bir lokma , dalına tutunamadığı bir yaprak  , rüzgarda savrulan tozdu. Gittin ya şimdi , peşi sıra devrik cümleleri diziceğim  kırmızı halı serilmişcesine ve  sana her defasında  gelmeyeceğim...

Hadi kalk ; tak yakana inatçı bi gülümseme  , asaletin çocuğusun sen kızım ! Devir o  devrik cümleleri  , diz kurallı cümleleri , zincirleme takı tamlamasına ödenek ol , eksiltili cümlelerin sonsuzunda ; belirtisiz isim tamlamalarında kendini heba etme ....

Ve ben , ölü  yatan umutlarımın  kasıklarındaki pire kadar mutluluyum

 

( Loş Işıkların Altında Dans Etmeliydi Vedalı Bakışların başlıklı yazı Eylüll tarafından 23.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.