ÖLÜMÜNE SEVİYORSUN ÖYLE Mİ

Buğulu gözlerimi silerken aklıma gelenlerdi, içimi ezip acıtan. Gökyüzü dedim, kuşların uçtuğu, siyahla maviyi bize sunan, yıldızların iz düşümünde, samanyoluna yüreğimi salıverdiğim, ayın çehresine mehtap düşen yalnızlığın hıçkırığı ile sehere dua dua koşan, bulutların bağrından süzülen yaşların, ıslaklığında sırılsıklam duygularla, hep olduğum yerde saydığım sevdam, rüzgarında soluğumu sakladığım, bir sarı yaprak ile sana selam saldığım, uçurtmalarımı, kağıttan uçaklarımı salıverdiğim, belki kendime bile söylemekten kaçındıklarımı, ruh sesimden kulağına fısıldadığım gökyüzü... Ne rüzgarını, ne gecesi ile gündüzünü, ne mehtap ile ay'ını, ne yıldızlar ile samanyolunu,  ne yağmurunu birbirinden ayırıp yok sayamadığım kocaman bir bütündü...

Ölümüne seviyorsun öyle mi?

Yalansız ve riyasız dedim... Bin bir yalan dolanın etrafımda dönüp durduğu günlerin bile acısı hala benden çıkarken hem de!.. Yüreğim dedim... İçinde hep bir çocuk barındıran barınağıyla, korunağım ve zırhım yüreğim. Acıları ile ömrümü tatlandırdığım, umutları ile kanatlanıp uçtuğum, olur olmaz yerlerde elimin kapısını çalmasıyla şiir şiir coştuğum, gözyaşlarımı bile kıskanıp, salıver demesiyle, omzuna başımı yaslayıp hıçkıra hıçkıra ağladığım, anne yanım, baba yanım, en çocuk yanım, sıcak, sevecen, samimi, dosdoğru ve hamaseti ile şehadete özendiğim, dileklerimi kanımla damar damar dolaştıranım, hazanı bile kılı kıpırdamadan, dimdik karşılayacak kadar vakur ve cesur tarafım, adı aşk denilen bu illet uğruna kaçıncı kamburu sırtına bağladığım,  bunca yıldır çektiği yetmezmiş gibi, üzerine abandıkça abandığım, dünden bu güne değin sevdası ardında dağ olanım, kısacası beni ben yapan yanım... İlk nefes almaya başladığım günden bu yana, beni asla yalnız ve yarı yolda bırakmayanım... Dünümle, bu günümle ve varsa eğer yarınımla bir bütün yüreğim...

Ölümüne seviyorsun öyle mi?

Kusursuzluk Allah'a mahsus dedim... Dün her şey dört dörtlüktü... Bu gün dedim, içine düşürüldüğüm girdaptan paçamı kurtaramadığım, çırpındıkça, daha çok dibe battığım, döne döne alevsiz ateşinde yandığım, kıvılcımları sayesinde her zerremin delik deşik olduğu anlarım, aklımın ucundan bile geçmeyenlerin başıma geldiği günlerden, içmeden sarhoş olup, sabahlara d/ar ulaştığım, gözlerimin sel baskınların da yanağıma inen moloz yığınından farksız kramplarla, annesiz yanımı teselli etmek için verdiğim uğraşlarım, bir cenderenin esir aldığı hüzünlerimle başbaşa kaldığım, neye yanacağımı şaşırıp, kendi kendimle düelloya girip yine, kendimi kendi ellerimle yaralayıp cezalandırdığım, defalarca asla deyip, defalarca kendimi yalancı çıkardığım, önüme serilen güzelliğin, incir çekirdeğini doldurmayacak bahaneler uğruna, usul usul elimden alınışına seyirci kaldığım, tam her şey yoluna giriyor derken, bir sözün artçısız salladığı ve depreme yenilmiş şehir yoğunluğundan, harabelerimle burun buruna gelip, kaç umudumun ve rüyamın cesedini elimle çıkardığım, bu gün... Basiretimin bağladığı bir andan gafil avlanıp çıktığım dünün ertesi bu gün... Yirmi beşinden öncesi her şeye vakıf ve naif ama sonrası, tutar hayrı kalmamış bir durum öyle mi? Hem de ''Hiç işim olmaz'' dediğine bin bir vaat veren senken... Dünümü varsayım, bu günü mü yok saymalıyım öyle mi? Oysa ki, acısyla, tatlısıyla, dün ve bu günde bir bütündü...

Ölümüne seviyorsun öyle mi?

Büsbütün dedim... Dünü öngörüp, bu günü yok sayarak, sana '' evet'' demeliyim öyle mi? Kusura bakma ama senin için bile olsa, daha fazla kendimi bölüp parçalayamayacağım. Sen bu dünyaya bölüp parçalamak için mi geldin? Buna rağmen sen, ölümüne seviyorum diyorsun öyle mi?

İçler acısı haline, güldürme beni...

HÜZÜN ŞAİRİ: N Y
02/10/2013 ........  22:20


( Ölümüne Seviyorsun Öyle Mi başlıklı yazı Hüzün Şairi tarafından 10/5/2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.