Ben buradayım diye gitmene gerek yok ki…

Susturmak mı derdin beni, konuşamıyorum artık zaten dert etme…

İçim acıyor, gözlerim kanıyor bu veda/sız/lı/ğa…

Heves mi? Onu geç, mecalim bile yok ki, tutunmaya…

Beni bana bırakmışın. Bu ne büyük lütuftur hani…

…………………………………………………………….



Yakınımdaydın, şimdi git/miş/sin…

Düşüne bir tekme vurmak mıdır haddimiz…


………………………………………………………………….



İsyan ediyorum. Bağırıyorum, yıkıyorum, kırıyorum… Kabul edemem bunu. Kaldıramam bu sessizliği. Bu yükle yaşama tutunamam gayrı…

Niye donuk donuk bakıyorsun gözlerime. Canım acıyor anlıyor musun? Ölüm bile sarmaz bu vakit beni. İçimdeki bıraktığın közü anlamlandıramadım, gözü açık giderim dönülmeyene…

……………………………………………………………………



Nasıl bir vakit gelmiştin? Hani bırakıp gitmek yoktu? Tüm söylenenler yalan mıydı?

Sorularımın cevabımı bile yok artık, kalemimin mürekkebi de tükenir oldu…


…………………………………………………………………………



Sırtımı dönüp gitmek namertlik mi? Kırgın kalbimi hangi vakit anlarsın ki…

Vakitlerden en anlaşılamayanındayım

Soğuk bir tokat yemişim hem de en okkalısından… Kaldıramam gayrı bunu…


…………………………………………………………………………



Sessizlikle yek vücut olmuşuz…

Şimdi bu vaktin sonu hayır mı şer mi sorarım…


………………………………………………………………………………..


MELİKE ESENTAŞ
( Soğuk Bir Tokat başlıklı yazı melike-esent tarafından 28.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.