Gamsız hayatın belirgin yaşayan siluetleri…

Gelecek kaygısından yarınlar kökten silinmiş, yerli yerine oturmamış yaşamda, denge kurmayı ihmal etmesekte, boşa gün saymışız kaçırılan zamanda…

Bekler olmuşuz gideni değil, gitmeyeni bile…

Umursamaz tavırlarda her şey takılmış beynimize dank etmiş, kalakalmışız bi vakit, geçen dakikalarda…

Umut demişiz pas tutan yaralarda, neye yaradıysa. Gideni getiremeyecek kadar aciz…

Dursun zaman diye feryat etsekte en keyifli hoş beşlerde, talan olmuş Dünya, akıvermiş akibetsiz saniyeler nacizane…

Güler olmuşuz ağlanacak hallerimize, hayatla dalga geçmek, kimin haddine…

Bi haber hayatla flört halinde devri daim susuşlarda, ama unutmuşuz biz değil de hayat bizle flört ederken…

Yabancılaşmış bakışlarda hissetmişiz sevdiklerimizin kaçışlarını, her göz dalgınlığında…

Öyle anlar da yaşamışız ki, suskunlukta gözler anlatmış, içinde kopan fırtınaları da birlikteliklerimizde…

İçtiğimiz bir yudum kahvede bulmuşuz hüznü de kederi de yanılsamalarda…

İç geçirmişiz yaşanmışlıklara ve yaşanmamışlıklara… bile bile yanlışa kafa tutmadan defalarca ...

Derken yüreğimizden kayan sevgi tanecikleriyle rest çekmişiz yanlış anlamalara…

Sonunda mı kapamışız gözlerimizi hayat bizle flört ederken, yaşanmamış hayatlara…



MELİKE ESENTAŞ
( Hayatla Flört başlıklı yazı melike-esent tarafından 8/10/2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.