1 Gittin Yaaa
Gittin ya işte o an ben bittim...Şimdi nerdeyim nasılım inan hiç bilmiyorum..Giderken benden de bir şeyler alıp götürdün..Ne kaldı ben de hiç bilmiyorum Ot gibiyim inan sevdiceğim ot gibi.Hiç bir şey hissetmiyorum sadece yüreğim yangınlarda..Yaşam sevincimi aldın,gençliğimi ve sevgimi de götürdün..Her şey seninle güzelmiş.Sen var iken ben yaşıyormuşum.Bunu sen gidince anladım sevdiceğim...

Şimdi yoksun ya..Her şey bitti...Ben bittim...Ne yapsın bu yürek ,bu ruh,bu beden sensiz..Nefes almam zorlaştı.Bostan korkuluğu gibiyim.Ayaktayım ama yaşamak için nefes almaya mecalim yok.Kime baksam sen geliyorsun aklıma.Sana benzetiyorum gördüğüm her gölgeyi.Gözümü yumuyorum sen,açıyorum sen.Bir ses duysam senin sesine benziyor.Hemen bakıyorum o tarafa ve sadece başımı öne eğiyorum.Oysa her şey seninle güzeldi.Çok güzel olacaktı eğer sen gitmeseydin.Neler,neler yaşayacaktık seninle.Kıskanacaklardı bizim sevgimize.El ele gezecektik kem gözlerin inadına.Dönüp bakmayacaktık arkamıza.İkimize dair keşkeler hiç olmayacaktı yaşantımızda.Leyla ile Mecnun’un aşkını bile unutturacaktık.Kim bilir belki bir gün biz de aşkımızla kitaplara konu olacaktık.Ama olmadı duramadık aşkımızın arkasında.Ben durdum sen duramadın.Sen bu aşkın büyüklüğünü bir türlü anlayamadın...
Işığımı,güneşimi aldın ve gittin.Güneş benim için doğmuyor artık ben zaten karanlıklardayım.Gündüzüm de yok artık benim.Ay da doğmadı gecelerime.Ben zaten hep geceyim.Ne güneşin doğuşunu seyrettim ne de batışını sen gideli.Kapkara gecelerde sensiz tükeniyorum.Ne halimi hatırımı soran var ne de yaşadığımı bilen.Sanaymış bütün hürmetler ya da ben kendime duyulan hürmetleri unuttum.Sen gittin ya insani ilişkilerim bitti.Ne yaşadığımın ne de yaşamadığımın farkındayım sevdiceğim..Ben seni göreceğim diye oysa sabahı edemezdim.Senin yanındayken akşam olmasın isterdim.Şimdi ne sabahım var ne de akşamım.Sen yoksun ya ben zaten yaşayan ölüyüm.

Sen gittin ya tek ,tek geçti gözümün önünden yaşadıklarımız.Aklıma düştü tüm o söylediklerin.
Hani çok seviyordun beni...
Hani hiç bırakmayacaktın...
Hani hiçbir kuvvet ayıramayacaktı bizi..
Ellerimi bırakmazdın tutardın sıkıca sanki ayıracaklarmış gibi bizi…
‘’Allah’ım seni boş zamanında yaratmış böyle özene bezene’’derdin…
Gözlerime bakardın saatlerce...
Öyle bir sevgiyle bakardın ki tüm sevdalılar kıskanırdı bize...
Boş ver derdin yaşayalım hayatımızı derdin…Dedin de nereye gittin korkak sevgilim.
Hani o candan bakışların?
Nerede kırpmadan baktığın gözlerin?
Hani sevgi dolu sözlerin.?
Hani ettiğin yeminlerin.?
Hani teninin sıcaklığını hissettiğim ellerin.?
Oysa sıcaklığını hissetmek için neler vermezdim.Neler vermezdim geri gelmen için.Neler vermezdim beni sevmekten vazgeçmemen için.Maddiyatı yok sevginin.Paha biçemiyorsun öyle..Satın alamıyorsun.Beni sev diyemiyorsun.Sevgiyi dilenemiyorsun.Dilensen de mendile sevgi atan hiç yok.Kaç cami gezersen gez dilencilikle sevgiyi veren yok.Sevgi dilenecek olursan aç kalıyorsun işte benim gibi.Anlayamadım anlayamıyorum ben sevdiğim.Çözemiyorum bizi.Sanki dört bilinmeyenli denklem gibi oldu sevgimiz.Neden.?Niye biz.?Niçin.?Nazara mı geldik bilmiyorum ki.?
Yoksa o seviyorum demelerin koca bir yalan mıydı.?Sadece ‘’yanında manitası var desinler ‘’diye mi beni taşıdın yıllarca..?Yoksa buldun mu bir tane daha manita?Ona da bana söylediklerini söylüyor musun.?Benim gözlerime baktığın gibi onun gözlerine de bakıyor musun.?Ellerini tuttuğunda ellerin titriyor mu heyecandan?Ter basıyor mu vücuduna ne dersin.?Bu kadar iki yüzlü olabilir misin.?Ya da ben yanlış düşünüyorum..
Yok;yok bu sen olamazsın.Sen öyle yapmacık olamazsın.İki yüzlü olamazsın..İnanmam...!

Sen benim masum bakışlım,kalem kaşlım bir tanecik yakışıklımsın.Ölesiye kadar da öyle kalacaksın.Seni hep öyle hatırlamak istiyorum.Yavaşça seslenmeni ve yüzündeki tebessümü unutmamalıyım.Sen benim yaşadığım ve yaşayacağım tek güzelliktin..Ama olmadı.
Gittin ya işte beni bitirdin..
Neşem yok,halimi soran yok,sıcacık saran sarmalayan yok.Sen yoksun ya senli hiçbir şey yok artık.Uçsuz bucaksız bir çöldeyim sanki.Sensizim ya çölde susuz kalmışım gibi..Soluk alamıyorum her an kalbim duracak gibi.Bak nelere mal oldu sensizlik..Ben yok’um artık...Yani ben kendimi yok sayıyorum..Sen gittin yaaa artık ben yeni bir ben yarattım..Kalbim heyecanla çarpmıyor,yüzüm gülmüyor..Kanım akmıyor delicesine..Senden kalanlarla ayakta kalmaya çalışıyorum.Sensizken bile seninle yaşamak istiyorum.Başarabilir miyim bilmiyorum.Ne kadarını başarabilirim ya da..Giderken beni bana bırakmadın ki yanında götürdün.Benliğimi söküp attın..Oysa ben tamamen sen olmuştum.Ben yine senim de sen ne alemdesin..Nereye park ettin o yüreğini nereye.?
Gittin yaaaa...İşte ben o an bittimmmm...
( Gittin Yaaa başlıklı yazı sidika-emek tarafından 6.08.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.