KÜÇÜK BİR KIZIN KISACA HAYAT HİKAYESİ DİYELİM..
ÜÇ YAŞINDA ANNESİ-BABASI AYRILMIŞ VE BÜTÜN ÖZLEMLERİ İÇİNDE KALMIŞ KÜÇÜK BİR KIZIN HİKAYESİ..GERÇEK BİR HİKAYE..TAM KENDİNİ BİLMEYE BAŞLADIĞI ZAMANDA HERŞEYE HASRET BÜYÜMENİN EZİKLİĞİNİ ANLATIYOR BU HİKAYEDE..
BU KİŞİ BENİM,EVET YANLIŞ OKUMADINIZ BU KİŞİ BENİM...
BİR GÜN ÖNCE BABA DEDİĞİN BİRİSİ VAR AMA ERTESİ GÜN YOK..BABANIN YERİNİ ANNEN ALIYOR AMA NE KADAR..HAL BÖYLE OLUNCA ÖZLEMLE DOLU YARINLAR...
ANNEMLE BABAMIN AYRILMASIYLA KÜÇÜCÜK YÜREĞİM YIKILMIŞTI..ÖZLEMLERİM ARTTI..ARTIK UYANINCA BABAMIN YANINA YATMAK İÇİN KOŞAMIYORDUM..GÜNAYDIN PRENSESİM DİYE BİR BUSE KONDURACAK BİR BABAM YOKTU..KENDİ BAŞINA MÜCADELE ETMEYE ÇALIŞAN ANNEM VARDI SADECE...EKSİK YANLARIMI,BÜTÜN ÖZLEMLERİMİ GİDERMEYE ÇALIŞAN ANNEM...YERİNE GÖRE BABAM,YERİNE GÖRE KARDEŞİM,YERİNE GÖRE BABANNEM,DEDEM,ARKADAŞIM VE ANA OLMAYA ÇALIŞAN ANNEM...VE BİR DAHA EVLENMEYİ HİÇ DÜŞÜNMEYEN ANNEM...O KADAR ZOR GÜNLER GEÇİRMİŞ Kİ TÖVBE ETMİŞ EVLENMEYE..MELEK ANNEM BENİM..CANIMMMM HERŞEYİMMMMMMMMMM

HER GEÇEN GÜN SANKİ BENİ DAHA DA YIKIYORDU..YÜREĞİMDEKİ ACILARIN HESABINI KİM VERECEKTİ..HANGİ VİCDANA SIĞARDI BENİM YAŞAMAK İSTEDİKLERİMİ YAŞAYAMAM..BİR GÜN NASIL ÖDEYECEKLERDİ BENİM GÜNAHIMI..AYRILACAKLARDI DA NİYE BENİ DÜNYAYA GETİRDİLER..NİYE BEN DE HER ÇOCUK GİBİ İKİSİNİN ELİNDEN TUTUP ORTA YERLERİNDE YÜRÜYEMİYORDUM..NİYE BEN ANNEM KIZARSA BABAMA,BABAM KIZARSA ANNEME YASLANAMIYORDUM..HER YATAĞA YATIŞIMDA SINAVDAYDI BU KÜÇÜK YÜREĞİM..HANGİSİNİ DAYANABİLİRİM MUKAYESESİ YAPTIM KENDİ KENDİME..KÜÇÜK YAŞIMDA YÜKLENMİŞTİ OMUZUMA BİR SÜRÜ YÜK..BAZEN DALARDIM DERİNLERE..DİBİ GÖZÜKMEYEN KUYUDA GİBİ HİSSEDERDİM KENDİMİ..
AMA ANNEM İÇİMDEKİ DUYGULARI HİÇ BİLMEDİ...BİLDİRMEDİM...ÖZLEMLERİM HEP İÇİMDE KALDI..ANNEM ÜZÜLMESİN DİYE ....BABAMLA OYNAYAMAMAK,EVE GELİNCE BANA NE GETİRECEK DİYE ELİNE BAKAMAMAK-DERSLERİMDEN İYİ NOT ALINCA HARÇLIK VERECEK,HERHANGİ BİR İHTİYACIMI KARŞILIYACAK BABAM YOKTU BENİM.BİR KARDEŞİM OLSADA ONUNLA OYNASAM,KAVGA ETSEM,HERŞEYİMİ PAYLAŞSAM DİYE DE DÜŞÜNÜRDÜM.İKİ KARDEŞİ DÖĞÜŞÜRKEN GÖRSEM İMRENİRDİM.DÖĞÜŞÜNDE İMRENİLMESİ Mİ OLUR DEMEYİN SAKIN.?KARDEŞ ÖZLEMİ NASIL OLUR BİR BİLSENİZ..NE YAZIK Kİ KARDEŞİM DE OLMADI..İÇİMDE BİR ÖZLEM OLARAK KALDI...KARŞIMA ÇIKAN İNSANLARI ÖNCE SANKİ KARDEŞİMMİŞ GİBİ SARILDIM..ART NİYETLİ OLABİLECEKLERİNİ HİÇ DÜŞÜNMEDİM..
ÖZLEMLERİMİ GİDEREBİLMEK İÇİN..İÇİMDEKİ HASRET ATEŞİNİ SÖNDÜRMEK İÇİN..İNSANLARIN ZİHNİYETLERİNİ BİLMEDEN HEP KENDİME YAKIN HİSSETTİM..BİR KARDEŞİM OLSAYDI DA DOYUNCA SARILSAYDIM DERDİM HEP..AMA OLMADI..
BABANNEM,DEDEM,AMCAM,HALAM VS...BABADAN OLABİLECEK AKRABALARIMI HİÇ
BİLMEDİM.HALA BABAMDAN OLAN AKRABALARIMLA ÇOK UZAĞIMDIR.NE ONLAR BANA YAKINLAŞABİLDİ NE DE BEN ONLARA.RİZE DE HALAM VARDI ALLAH RAHMET EYLESİN BABAMDAN ÖNCE RAHMETLİ OLDU..ÇOCUKLARI VE TORUNLARININ OLDUĞUNU BİLİYORUM AMA DAHA NASIL BİR TİP OLDUKLARINI BİLMEM..BU YAŞIMA KADAR GÖRÜŞMEDİM..NE YAPARLAR NE İŞLERLER BİLMEM.ÇOK ZORUMA GİDERDİ ESKİDEN..ARKADAŞLARIM KONUŞTUKÇA BEN HEP BOYNUMU BÜKTÜM..HEP SUSTUM..
ONLARIN ÖZLEMİNİ ANNEMLE GİDERDİM..AMA İÇİMDE BİR VOLKAN VARDI SANKİ..
ANNEM HİÇ ANLAMADI...BEN VARIM KIZIM,BEN SENİN HERŞEYİNİM DEDİ...ÖYLEYDİ DE...NERDEN BİLSİN BENİM İÇİMİ...EKSİKLİK DUYDUĞUMU..ÖZLEMİMİ...EVİMİZ YOKTU..AYRI ODAM YOKTU.. YANİ BİR ODAMIN OLMADIĞI-EVİMİZİN OLMADIĞI BENİM İÇİN ÖNEMLİ DEĞİLDİ..BEN SEVGİ İSTEDİM HEP..BABA SEVGİSİ,KARDEŞ SEVGİSİ,EŞ-DOST SEVGİSİ,ARKADAŞ SEVGİSİ..GERÇEK SEVGİ..AMA NE YAZIK Kİ YOKTU..SEVGİDEN YANA YOKSUN BÜYÜDÜM..ANNEMİN VERDİKLERİ HEPSİNİN YERİNE TUTMADI..TUTAMADI..

ŞİMDİ HERŞEYİM VAR..EVİM,EŞİM,İŞİM,ÇOCUKLARIM,PARAM,PULUM V.S...AMA GEÇMİŞİN
ÖZLEMİNİ HİÇ BİRİSİ GİDERMİYOR..ANNEMİN GİDEREMEDİĞİ GİBİ...YANİ İÇİMDEKİ ATEŞ-ÖZLEM DEVAM EDİYOR..ŞU AN ANNEM-BABAM RAHMETLİ OLDULAR..BENİM İÇİMDEKİ ATEŞİ BİLMEDEN.. AMA BEN ÇOCUKLARIMI HİÇ BİR ŞEYE ÖZLEM DUYMAMALARI İÇİN ELİMDEN GELENİ YAPTIM..YAPACAĞIM DA...ÇOCUKLARIMIN BENİM YAŞADIĞIM BU DUYGULARI TATMAMALARI İÇİN EŞİMDEN ASLA AYRILMAYACAĞIM..
HER ZORLUĞA KATLANACAĞIM..HATTA İŞKENCELER BİLE ÇEKSEM..HAYATTAN YILMAYACAĞIM HAYAT BENDEN YILSIN..HER ZORLUĞUN KARŞISINDA DEMİRDEN DİKME GİBİ DURACAĞIM DEDİM VE DURDUM DA..!NE ZORLUKLARLA KARŞILAŞTIM DA YILMADIM..ARTIK BÜTÜN ZORLUKLAR BENİ GÖRÜNCE KAÇIYOR..BU ZORLUKLARI YENMEMDE YARDIMCI OLAN TEK SİLAH SEVGİYDİ..SEVGİM KARŞISINDA NEFRETLERİ KÖR ETTİM.BU KADAR BÜYÜK SEVGİYİ AİLEM HARİCİNDE DE PAYLAŞMAK İSTEDİM.
HATTA EN KISA ZAMANDA SEVGİYE AÇ BENİM GİBİ ANNE-BABA-KARDEŞ ÖZLEMİ DUYAN YURTTAKİ BİR ÇOCUĞU HİMAYEM ALTINA ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUM..ÇOCUK ESİRGEME YURDUNU ARADIM..BU KONUDA ARAŞTIRMA YAPTIM..EŞİM 50 YAŞINI GEÇTİĞİ İÇİN KORUYUCU AİLE OLARAK BİR ÇOCUĞA YARDIMCI OLMAMIN İMKANSIZ OLDUĞUNU ÖĞRENDİM..İÇİMDEKİ ATEŞ VE ÖZLEM YİNE KALDI..HALBUKİ İÇİMDEKİ SEVGİ BENİM GİBİ SEVGİYE AÇ BİR ÇOCUĞUN HAYATINI DEĞİŞTİRECEKTİ..BELKİ YILLARIN ÖZLEMİNİ BİRAZCIK OLSUN ONUNLA GİDEREBİLİRDİM.BEN NASIL BABA KELİMESİNİ SÖYLEMEK İSTEDİĞİM HALDE SÖYLEYEMEDEN BÜYÜDÜYSEM BELKİ O ÇOCUKLARDA ÖYLE BÜYÜYECEK..HİÇ BİR ZAMAN ANA DİYEMEYECEKLER..NEDEN BU DUYGULARI TATMALARINI ENGELLEYEN SANSÜRLER VAR ANLAMADIM..SADECE SEVGİMİ VERECEKTİM,O ÇOCUKLARDAN BİRİNİN SORUMLULUĞUNU ALACAKTIM AMA OLMADI..HEM DE ÇOK İSTEDİĞİM HALDE OLMADI..SAĞLIK OLSUN..ARTIK İÇİMDEKİ SEVGİMİ NASİP OLURSA TORUNLARIMLA PAYLAŞMAYI DÜŞÜNÜYORUM..
BURDAN AYRILAN EŞLERE SESLENİYORUM..SİZ SİZ OLUN EĞER ÇOCUĞUNUZ VARSA AYRILIK DÜŞÜNMEYİN...KENDİ EGOLARINIZ İÇİN ÇOCUKLARINIZIN İÇİNİ ATEŞ DÜŞÜRMEYİN..DÜŞÜNEREK EVLENİN.EVLİLİKLERİ ÇOCUK OYUNCAĞINA ÇEVİRMEYİN.TABİKİ EVLİLİKLER AYRILMAK İÇİN YAPILMIYOR AMA
AYRILIRKEN İKİ KERE DÜŞÜNÜN DİYORUM..HELE BİR DE ÇOCUK VARSA.BENİM YÜREĞİM YANDI BAŞKA BİR ÇOCUĞUN YANMASIN..ÇOCUKLAR HİÇ AĞLAMASIN..
ÖZLEMSİZ SEVGİYLE DOLU BİR ÖMÜR DİLİYORUM..
( İçimdeki Ateş Ve Özlem başlıklı yazı sidika-emek tarafından 30.07.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.