ŞİİRSEL HAYATLAR
14.BÖLÜM:ÇÖPÇATANLIK DERSLERİ
        Adım Nesrin.Size gençlik anımı anlatacağım.Üniversite sınavlarına hazırlandığım ilk gençlik yıllarımı size anlatacağım.
        Şener,mahallemizin bıçkın delikanlısıydı.Adam,kafayı bana takmıştı.Ben ve babam nerdeysek Şener de oradaydı.
       Şener'in peşimde pervane olmasından çok sıkılmıştım.Derdimi rahmetli anneme anlattım.Annem,eski kulağı kesiklerdendi ve mahallemizin çöpçatanıydı.Derdimi itanayla dinleyen rahmetli annem,buldum,diye haykırdı.
Neyi buldun annecim?,dedim.
“-Şener’e kimi yapacağımızı buldum Nesrin.”
Rahmetli anneme,kimi,dedim.
“-Komşu kızı Merve'yi Şener'e yapacaz”dedi.
            Annemden öğrenmiştim çöpçatanlığı.Ertesi gün rahmetli annem,Şener ile Merve’yi bizim evimizde buluşturdu.İkisi de birbirlerinden hoşlandılar.
      Ve Şener,böylelikle beni unuttu.Rahmetli annemden müthiş çöpçatanlık dersini almış oldum.

HİKAYE:OĞUZ BATIN
( Şiirsel Hayatlar On Dördüncü Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 29.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.