YENİ AİLEM
Bir renkarnasyon hikayesidir
3.BÖLÜM:ESKİ SEVGİLİ
               Magnus,otelin kapısının önünü süpürüyordu.Babası Henrik ile annesi Amanda,resepsiyonun önünde duruyordu.Magnus,işi bitince anne ve babasının yanına geldi.
                 Baba Henrik,Magnus'u çalışkanlığından dolayı kutladı:
“-Aferin evlat!Otelimizin kıymetini çok iyi biliyorsun.”
“-Sağ ol babacım.”
              Otelin giriş kapısından seksen yaşlarında ihtiyar bir kadın girdi.Kadın,Türktü.Ama kadın Norveççe konuşuyordu.Baba Henrik,kadına hoşgeldiniz,dedi.Kadın,oda fiyatlarını sorduğunda,anne Amanda cevap verdi.Magnus,söze atıldı:
“-İnsan,eski sevgilisinden para alır mı hiç?”
“-Eski sevgili mi?”
“-Sen Türkiye’de yaşadığım hayattaki sevgilim Ahsen'sin.Ben de Mümin Arif.”
           Anne Amanda ile baba Henrik yine şaşkındı.Anne Amanda,az sonra yiyecekleri yemeğe Ahsen'i davet etti.Magnus,Türkiye’de yaşadığı hayattaki eski sevgilisi Ahsen'i tanımıştı.
              Aile,sofrayı lobiye kurdu.Menüde balık vardı .Akşam yemeğinde Norveç Somon'u yiyeceklerdi.Magnus,Ahsen’in hayatta neler yaptığını sordu:
“Kocamı beş sene evvel kanserden kaybettim..Beş seneden beri yalnızım.”
            Baba Henrik,söze atıldı:
“-Bizim oğlana en kazık sorulardan sor Ahsencim.”
“-Magnus mu diyeyim Mümin Arif mi diyeyim?”
“-İstediğini de eski sevgilim Ahsen.”
“-O zaman Mümin Arif diyeceğim sana.Mümin Arif,seninle sevgiliyken neler yapıyorduk?”
“-Sahildeki kayalıklarda öpüşüyorduk seninle.Öpüşmemizi vapurlar seyrediyordu.”
           Anne Amanda ile baba Henrik yine bir kez daha şaşırdı.Magnus,Türkiye’de yaşadığı hayattaki Ahsen'i tanımış,onunla vakit geçirmekten mutlu olmuştu.

HİKAYE:OĞUZ BATIN
( Yeni Ailem Üçüncü Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 21.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.