Günlerdir iş aramaktan bunalıma giren Hasan'a, mobilya işleriyle uğraşan teyze oğlu Halil iş bulabilmenin püf noktalarını anlatıyordu bir akşam üstü tren garında:
-Naptın,gittin mi görüşmeye?
-Gittim,haber verecekler.
-Vermezler.
-Sus Allah aşkına,zaten canım sıkkın,bir yandan da sen olma!
-Oğlum,tahsilin yok,torpilin yok nasıl iş bulacaksın,gel yanımda çalış diyorum,çıraklık yapamam diyorsun.Bu kafayla gidersen daha çok iş ararsın.
-İş var da  ben mi çalışmıyorum? Sorup soruşturuyorum her yeri.
-Aslında iş bulmak çok basit ama sen  beceremiyorsun.
-Ne yapacakmışım?
-Eski püskü elbise,yırtık pırtık ayakkabı giyip babanın vefat ettiğini,annenin  yatalak hasta olduğunu,eşinin ise terkettiğini söyleyeceksin,biraz da ağlayıp sızlayacaksın hepsi bu.
( İş Bulabilmenin Püf Noktaları başlıklı yazı berberce tarafından 12.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.