"Çay bahane sohbet şahane"derler ben de çok inanırım ve katılırım bu söze çünkü çayı da  çok severiz sohbeti de.On beş dakika içerisinde yaptıklarımız sohbetlerin tadı damağımızda kalıyor.
Kendi çapımda okuyup yazıyorum ve bazı yazılarımı arkadaşlarla paylaşmaktan  keyif alıyorum,katılanlar da oluyor,katılmayanlar da oluyor hiçbirine kızmıyorum.Kimi söylenenleri dikkate alırken kimilerine kulak  asmıyorum.

Ne iş yaparsarsanız yapın size ya deli diyeceklerdir ya zeki ya  da veli.Kusursuz değiliz.
Evin,araban,paran pulun olmaz: "Bunca yıl boşuna çalışmışsın."derler.
Ev alırsın,araba alırsın:"Hangi parayla aldın bunu?"
İş-güç sahibi olursun:"Kesin torpili vardır."
Boşanırsın: "Eşi aldatmıştır."
Hatta selam verirsin arkadandan: "Çıkarcı."derler.

Benim ne yazdığı  bilmeden Fatma Hanım şöyle dedi:" Bulmuştur bir yerlerden."
Ona tırnak işaretinin ne amaçla kullanıldığını anlattım,say desem noktalama işaretlerini  sayamayacak.

İnsanların ön yargılarını kırmak,dünyayı kılıçla ikiye ayırmak kadar zordur.

( Fatma Hanımın Dedigi başlıklı yazı berberce tarafından 5/6/2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.