İT KOPUKLAR
2.BÖLÜM:ALTINCI HİS
    Camideki imamın vaazı bitmişti .Bütün cemaat camiiden çıkmak için ayağa kalkmış ,camiinin çıkış kapısına yürümekteydi.Bakkal Hakan'ın işportacı babası Zafer Bey tam camiiden çıkmak üzereyken oğlu Hakan,yoluna çıktı.Babası yolunu değiştirmeye kalktığında dinle beni dedi.
:”-Seni ne diye dinleyeceğim?Şu uyuşturucu bağımlılığı yüzünden cümle aleme rezil ettin beni.”
-“Arkadaş kurbanı oldu senin bu oğlun .Üç çocuğundan en çok sevdiğin çocuğun da benim.”
“-Ama artık öyle değil .”
“-Beni hastaneye yatır baba,bağımlılık tedavisi göreyim.Beni böylece affedersin.”
“-Tamam kabul.Tedavi için seni yatırcam hemen hastaneye.”
        Baba oğul birbirine sarıldıktan sonra vakit akşam olduğundan Zafer Bey,evine gitti.Zafer ile oğlu Hakan yıllar sonra barışmıştı.
        Vakit gece olmaya başlamıştı.Saat ona gelmekteydi.Elinde şarap şişesiyle kendine doktor dedirten Tıp Fakültesi terk Kerem Bey göründü:
-“-Ooo hoşgeldin doktor.”
“-Hoşbulduk Zafer Baba.Bugün demlenelim mi?”
“-Olur.”
          Zafer Bey Cuma namazını eksik etmez ama içkisinden de geri kalmazdı.Çilingir sofrasını büyük kızı Ada kurmuştu:
-“Eline sağlık.Her şey çok güzel görünüyor Ada.”
Doktor Kerem Bey’le karşılık Ada da işve ile cevap verdi:
-“Rus salatası sevdiğinden Rus salatası yaptım sana.Afiyet olsun.”
             Gece yarısı bir gibiydi.Doktor Kerem Bey,evine gitti.Evinin giriş kapısında kendisini karısı Mihriban karşıladı:
“-Sen uyumadım mı daha Mihriban?”
-“Seni bekledim.Zafer Efendi ile yine mi içtin ?”
“-Evet içtim var mı itirazın?”
“-İçmene itirazım yok da...”
Sözünü bitirmeden Kerem Bey atıldı :
“-O zaman sorun ne?”
“-Bilirsin altıncı hislerim kuvvetlidir.Çocukların yaşındaki Ada mı senin derdin?Zafer Bey ile içme bahanesiyle Ada'yı mı görmeye gidiyorsun.”
“-Saçmalama karı .Onu nerden çıkardın?”
“-Tamam peki öyle olsun.”
              Dünyanın altıncı  hissinin en kuvvetli olduğu iki ayaklı varlığı kadınlardı.Onlar,her şeyi hissederdi.Doktor Kerem Bey ile Ada arasındaki bağı da hissetti.
                O gün de sıradan günlerden olup öylece bitmişti .

HİKAYE:OĞUZ BATIN

( İt Kopuklar İkinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 17.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.