ŞİİRSEL HAYATLAR
2.BÖLÜM:İMAM BAYILDI
       Nesrin'in manevi kız kardeşlerim dediği  üç arkadaşı vardı ..Esra ile Esma Kardeşler ile Kerimeyle arkadaştı Nesrin.Esra,evlilik için gün sayarken ;Esma,şıpsevdi aşık olarak flörtler ediyordu erkeklerle.Kerime ise evliydi biri kız biri erkek iki çocuğu vardı .Nesrin ise avukatla evliliğini ertesi gün iptal ettirmiş bekar bir kadındı.
          Üç arkadaş yine Nesrin'in evinde toplanmışlardı.Birbirlerine hal hatır sorma vaktiydi:
-Nasılsın Esma?
-Hamd olsun iyiyim Nesrin Ablacım.Sen nasılsın?
-İyiyim sağ ol da sen de bir değişiklik var yine Esma.Pilottan sonra şimdiki flörtün kim?
-Ablası olarak ben söyleyeyim ,Esma'nın imam bir sevgilisi var,ondan hamd olsun diyor.
-Doğru diyorsun Esracım.
Kerime de lafa atıldı:
-Eee ne zaman evlenceksin Esma?
Esma yerine ablası Esra cevap verdi:
-Kardeşim şıpsevdidir kimseyle evlenemez bence.
-Hav hav.
Nesrin söze atıldı:
-Bak terier cinsi köpeğimiz Recai de bize katıldı.
Esma kendini savunmaya geçti :
-Hiç de bile imam bayıldı bana,annesiyle tanışmaya gidecez.
Üçü birden:
-Haydi hayırlısı olsun.
          Esma'nın imamın annesinle tanışma günü geldi çattı.O günü iple çekiyordu Esma.Nihayet o gün gelip çatmıştı.İmamın annesi muhafazakar bir kadındı,başı örtülüydü.İslamı hayatının merkezine koymuş bir kadın olarak görülüyordu.
           Esma'nın tahmin ettiği gibi oldu,imamın annesi Esma'dan pek hoşlanmamıştı.Esma'nın gök kuşağı rengindeki rengarenk saçları,dilinde halka pirsing ve kollarında da ejderha dövmeleri yüzünden Esma'yı beğenmeyen imamın annesi,imamı mutfağa çağırdı annesi.
              İmam ile annesinin konuşmasını duyan Esma,salona geldiklerinde bir çift söz ile orayı terk etti:
-Annenle aranı bozmana gerek yok.Biz ayrı dünyaların insanız,senden ayrılıyorum.
            İmamdan ayrılan Esma'ya yoldan karşılaştığı liseden bir arkadaşı halini hatrını sorduğunda bu sefer hamd olsun demedi,çünkü imamdan ayrılmıştı.Lisedeki arkadaşı Esma'nın neler yaptığını sorduğunda şu cevabı verdi:
-İmam bayıldı bana ama annesi beni beğenmediğinden imamı terk ettim.

HİKAYE:OĞUZ BATIN

( Şiirsel Hayatlar İkinci Bölüm başlıklı yazı Oğuz batın tarafından 15.01.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.