2019 yılında Genç Okur Yayınlarının Tarihi Roman yarışmasında birinci seçilen FETA isimli romanım yayınlandı. 

FETA 1 – KANATLI DURMUŞ’UN YETİMİ Tanıtım Yazısı

Genç Okur Tarihi Macera Romanı Yarışmasında birinci olan Feta romanı üç kitap halinde okurlarıyla buluştu. Roman, Yıldırım Bayezid Han’ın Ankara Savaşı’nda Timur’a yenilip esaretinde vefat etmesiyle başlayan taht mücadelesi döneminde geçiyor. Mücadele Sultan 2. Murad’ın tahta oturmasıyla bitiyor. O dönemin Osmanlı tarihi bir akıncının maceralarıyla heyecanlı bir okumaya dönüşüyor.

Feta (fütüvvet ehli) lakablı akıncı Salih, çocukluğunda akıncı ocağına alınıp yetiştiriliyor. Aldığı eğitim onu hem yüreği hem bileği güçlü bir akıncı yapıyor. Emir Sultan hazretlerinin himmetinden de faydalanan Salih, bir yandan akınlara, gizli görevlere çıkıp bir yandan da devlet içindeki kıskançlıkların fitnesiyle baş etmeye çalışıyor.

Okuma alışkanlığı olmayanlar bile akıncı Salih’in yaşadıklarını heyecanla takip edip orijinal kaynaklardan alıntılarla bir dönem Osmanlı tarihi okuması yapacaklar. Macera ve tarih. Bir arada…

( Feta İsimli Romanım Yayınlandı. başlıklı yazı Mustafa ESER tarafından 22.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.