1 Dilsiz Bir Hikaye Gecenin Suskunluğunda..
 

Kirlenir insan bazen/bulaşır üstüne toz/toprak..bulaşır üzerine ıslak/ırmak ve ardından iki ten geçmişten yüzünü yıkar yüreğinin kaynağından akan su/larla ve çıplak kalır üşür/teçhizatsız dalar diplerine derinlerine/bacaklarında çizik ve çıkar kurulanır harf harf/nemli kalır yüreği telaşlar içinde mısra mısra dokunur ve çırpınır derinden/yüzeye ki g-özlerini sımsıkı kapar/sıkar dişlerini mor..ikna edercesine küskünlüklerini/yeni bayramlıklarıyla uyanmak istercesine/masum..
 /
unuttuğun bir harf mutlaka var orda/en çok da sana benzeyen/oynanmamış oyunlarının düşü.. misketlerim mi? söz sana hepsini vereceğim..sarsılmış kelimelerini topluyorum/ gecikmiş özlemlerimize dem tutarken yüreğimiz ki kırılıyor yüreğimizin derinlerinden söktüğümüz aynalar/oysa ben ellerimi tarif etmeye çalışıyorum sana/biçimsiz düşlerimin en kırılgan karanlığında/siyah..maviden sonra rengim/anlamsız gitmeler asılıyken dizlerimde/bütün ihtimallerim su alıyor/batık diyebilirsin bana...
 /
böl-üşmeyi sevmedim/ sevemedim hiç..senin olsun maviler hariç..ne tuhaf..çokça sonra okudum seni/elma demişsin ardımdan, parmak uçlarımı sobelemek adına..benim olan/yalnızca bana ait olan, sandığım/kum tanesi..sahil de değildi oysa geniş zamanlarda eteklerine yapışıyorum şimdi çeyiz çemberlerinin oya nakışlarında ilmek ilmek ve senin avuç içlerindeki o ses, hani kelime kelime o ses/derini kaldır dokunmak istiyorum sadece yüreğine/sana yakın olmayı seçiyorum/bir denizdi biliyorum/istersen okyanuslardan bahsedelim minnacık ki yüreğinde boğulmamak için açılmıyorum şimdi sularına/ve bil ki  sevgili benim kız kulem/köprülerim/viyadüklerim her mısran eksik rengimi tamamlıyor şimdi..Şşşş tamam kaç/amayacaksın..ürperdim.. tenime üflerken ses/in ki lodos maviye çarpan bir rüya gibi denizden/derinden..kirpiklerimin üzerinde gök kuşağı var şimdi sobele ve geç içinden/yüreğimde..tut tüm dileği bana kesik harfleri gölgeler bulaşmadan karanlığa...
 /
ve bil ki sevgili, uzun gecelerime dokunuyorsun şimdi/tenimde/terimde..kokular buluyorum tüm çağlardan geçip yüreğime düş/en..izleri beliriyor tırnaklarının/tek kelime düşüyor iki dudak mesafemden harfleri belirsiz aynaların kırıklarına/tek kelime/kanatsız..asla parçalanmayacak yüreğinden düş/se bile/düşürsen bile..“senli/benli zamanlardan.. kirpiklerimizdeki tozla ve yaralı bir ruh acısıyla..aşık olduk” yarı açık unutulmuş gökyüzünden/elsiz ve ayaksız kelimelerimi atıyorum şimdi.. kanayan bir ses kadar/çıkmadan gündüz sokaklarına/ve bil ki sevgili; aşk bile/iç savaş gibidir..tam kazandım derken kaybedersin/yüreğinden düş/er..devrimler/hayaller/ ah edişler/iç çekişler/ver yansınlar/darbeler ki bana çocukluğunu anlat duvarlarının ardındaki ve babanı sonra/canını..d/üşüyorum..ayak parmak uçlarına çakılıyorum/ıslak..çıkmaz patika yollarına,yüreğindeki izlerden ilerliyorum/unutma..unutulmasın yüzüm/özüm/iki gözüm ki varlığına inan bulmak istediklerinin/arayıpta bulamadığın bir şey gibi b/ak bana..yokluğun derin/ellerim ellerin ki yüreğini taşıdığın göç/lerinin ertesi titriyor bedenim/önümüz kış...

 
 
 
(...)
( Dilsiz Bir Hikaye Gecenin Suskunluğunda.. başlıklı yazı kuytular tarafından 3.11.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.