1 Değeri..
 
 
-n


önemli mi sanıyorsun Adriyatik’te batmış olan bir gemi. maktulü belli olmayan cinayetler..ne kadar sahi? ben hiç öldürülmedim ama çokça terliyorum.sesin ki çınlıyor ve kaçıyor aklıma şimdi…



yok inanası gelmiyor insanın,
-bazen…
derini yüzüp atmak gibi,

avuç içlerinden bulaşıyor ter.bir tuş/bir tuş daha bitirmek için kelimeyi. noktamı koymak gerekiyor ki sen benim olsana? bir masala kapatmadan g-özlerini öl ve b-ak derin/küskünlük var ve ateşim.gel gir içime boğ ya da öp..üşüdüm sesim şubata benzemedi ..oDamdayım evet /balkon değil hayır hı hı sığabileceksin demek içime sen ki yüreğimin tüm odacıklarının sahibi, kapat gözlerini ve bekleme artık kaymasını bir yıldızın derinden/teninden ..gel/dayan kapılarıma kadar daha çok. asıl saçlarımdan ve tut omuzlarımdan düşme/den bilindik o karanlığa. senin sorunun ne? değeriN sağım ve solum, elim ve kolum benim…

uyuyamıyorum…

bu bir sorun mu sence?

demek ki.

anlatamıyorum…

-kal-sa-na-

ardından yazarken/sana
açık unuttum içimi
kanat/kanat
çarpınca sesine rüzgarın
iki kere çalınırken
bilirsin
hakkı üçtür.
ve değeri/
-n
hatırla…

İyi sakla emi
he can/ım…






(…)
( Değeri.. başlıklı yazı kuytular tarafından 23.10.2013 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.