Online bilgisayar ortamında çok kullanılan İngilizce bir terim.Türkçe karşılığı; çevirim içi,açık bağlantı,iletişime açık,iletişim halinde demek.Bu gece sitemize girdiğimde (sendeyaz.biz) kimler online diye bir baktım Tarih 24,06,2009 saat 00:40 tam 30 kişi online.gecenin bu saatinde sadece bizim sitede 30 arkadaş online yani iletişime açık,çevrim içi.kendileri gibi online olan diğer üyelerle iletişime geçebilirler,yada internet ortamında sunulan her imkandan istifade edebilirler.buna tek sebep sadece online (İletişime açık)olmalarıdır.ne güzel bir şey değilmi?Bu arkadaşlar dün günlük yaşantılarında acaba kaç kişi ile iletişim kurdular?

Evet dostlar insanlar evinde ailesi ile işinde çalışma arkadaşları ile kısaca bulunduğu her ortamda mutlu ve başarılı olmak istiyorsa daima ONLİNE (İletişime açık) olmalıdır.Online olan insan dinlemesini ve dinletme sinide bilir,öğrenmeyi ve öğretmeyi de bilir en önemlisi yanlış anlaşılmaz ve yanlışta anlamaz,Toplum olarak bu son dönemde iletişim eksikliğinden kaynaklanan huzursuzluklar ve dargınlıklar yaşıyoruz temel değerlerimizden uzaklaşıyoruz,nedense her şeye OFFLİNE (çevrimdışı,iletişime kapalı) pozisyonda kalıyoruz Bu da bize bulunduğumuz her ortamda zorluk ve huzursuzluk yaşatıyor…Evet dostlar yarından itibaren sadece internette değil günlük yaşamda da ONLİNE olmak dileği ile mutlu ve sağlıcakla kalın..sevgilerimle

24,06,2009 00:50
Hicabi ÇALIŞKAN

( Online Olmak başlıklı yazı HİCABİ tarafından 24.06.2009 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.