"Ve (Habîbim Ahmed) seni âlemlere ancak rahmet olarak gönderdik."

(Enbiya Sûresi, âyet 107)

14 Şubat.... Bu gün Sevgililer Günü...Bu takvimin 2011 Tarihi  bizim için apayrı bir önem... İslam Dünyası'nda Hazreti Muhammed(a)'ın dünyaya geliş günü... Onun gelişi bizim için apayrı bir mana taşır.. Kim hangi sevgiliyi ön plâna alıyorsa o kendi tercihidir. Değil mi ki herkesin kendi tercihidir, istediği hayatı yaşaması...

14 Şubat... Kimisine göre tüketim çılgınlığını Roma'dan miras alan anlayışın halkı seneyi günlere bölerek çok kazanmak için çok harcatma eylemini ortaya koyan mantık: Anneler, babalar, yaşlılar, çocuklar, işçiler, emekliler, evsizler, hayvanlar günü...     

Bu günlerin anlamından saptığını biliyoruz. Reklama dayalı tüketim çılgınlığının her adımını değerlendirenler, insanın cebindeki son kuruşu da alma konusunda hem fikir... Onlar, ne yapıp yapar mutlaka bir şeyler satmaya çalışacaktır. Bankalar kredi kartları ile bu çılgınlığı faizi gizleyerek körüklerken üretenler, tüketimi kamçılamakta...

Alınanlara baktığımızda hep yabancı markalar... Dışarıya giden dövize yazık...

Özel programlar ve turlar düzenleyenler...

Herkes sevdiğiyle beraberdir, çünkü...

İsteyen bu günü istediği gibi kutlasın...

Mevlid-i Şerif'te onun hatırına açılan ellerin boş dönmemesini arzuluyoruz, edilen dualara biz de "Amin!..." diyoruz, insanlığın huzur bulması ve insanın insanca değerlere kavuşması adına... İnsanlığa rahmet olarak gönderilen Peygamber ve bundan habersiz gül alma sevdasına düşenler. Bilir misiniz, gül onun sembolüdür. 

( Sevgililer Günü başlıklı yazı MehmetALİ tarafından 13.02.2011 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.