İki kurbağa arkadaşlarından  ayrılırken  içerisi batak olan bir çukura yuvarlanıvermişler.Korku,endişe,çığlık,çırpınışlar... Çukurdan çıkmak için saatlerce  uğraşmışlarsa da başaramamışlar,her seferinde yorgun düşmüşler ve  hatta başlamışlar helallaşmaya:
-Bizi bırakın, siz yolunuza bakın!
- Olur mu öyle şey,sizleri ölüme terkedemeyiz.
-Nasibimiz buraya kadarmış dostum,hakkınızı helal edin!
-Helal olsun ama biraz daha gayret etseniz...
-Gücümüz kuvvetimiz tükenti artık kıpırdayacak  halimiz yok,karnımız da aç.

İçlerinden akıllı olanı sormuş:
"Kurbağalara ne atarlar?"
"Taş atarlar" demişler hep bir ağızdan.
"Kim atar taşı?"diye sorunca "insanlar" cevabını almış.
"Ama bizler insan değiliz ki..."
Moralleri biraz bozulur gibi olmuş ama deneyelim demişler,herkes etrafında ne kadar çakıl taşı varsa toplayıp buraya getirsin!

Aralarında seferberlik ilanı etmişler ve hepsi getirebildiği kadar çakal taşını getirip o çukurun içerisine atmışlar,attıkları her taşın üzerine çıkan diğer kurbağalar ise bataklıktan kurtulmuşlar.

Kimileri  öldürmek için taş  atar kimileri hayat kurtarmak için işte,ne diyordu hadis;
"Ameller niyetlere göredir."
( Kurbağalar başlıklı yazı berberce tarafından 19.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.