Memleketin ekonomik durumu ortada. Bir çoklarımız iki arada bir derede yaşamaya çalışıyoruz. Emekliler olarak maaşlarımıza yapılacak zamlara kilitlendik adeta...


Bunu fırsat bilen bir dolu sahtekar her türlü yalan haberi ortama hiç utanmadan pompalıyorlar... Benim gibi bir çok emeklide beklentiye giriyor haliyle, sade girseler iyi, beklentiden de bir türlü çıkamıyorlar ...


- Müjdeeeeeee! Şimdi açıklandı tahsis numaraları iki beş ve yedi olanlar hesaplarınıza hemen bakın...


Baktıkça baktık... Bir halt yok...


Sosyal Güvenlik Uzmanı Filan Fişmekan Bey açıkladı... Sağlam kaynaklardan edinilen bilgilere göre hükümet bayramdan önce ek zam yapmayı şiddetle düşünüyor. ''Emeklilerimizi asla ezdirmeyeceğiz buda böyle biline.'' Breh breh breh! Yağmasa da gürlüyorlar arkadaşlar...


Müjdeler biter mi... Asparagas haberlerde zirveyiz maşallah nazar değmesin...


Bakanlar Kurulu toplantısı az önce bitti bayram ikramiyeleri sağlam kaynaklardan kulağımıza gelen bilgilere göre ikiyle çarpılarak ödenecek, bir ihtimal üçle de çarpılabilirmiş, benden duymuş olmayın da, vatandaşlarında mutluluktan kafası tavana vuracak...


Kafamız tavana vuruyor ama sinirden minirden...


Müjde Müjde sizeeeeee... Böyle bir Yardım ne görüldü ne duyuldu... Yok böyle bir şey...


Sosyal Yardımlar gece yarısından biraz önce açıklandı....


Her haneye hükümetten sekizer bin Törkiş Lira PTT ye gidin kimliğinizi gösterin alın çatır çatır afiyetle yiyin bize dua edin...


Size şimdi dua edeceğim ama beddua...


Hadi leyn hadi oradan... Bir kulağımızın arkası kaldı bizim öpülmedik onu da size mi öptüreceğiz zibidiler... Çok güldürüyorsunuz beni hem de çok...

( Beni Çok Güldürüyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.