Eveeeeeet, geldik Fısıltı Gazetesine. Fısıltı Gazetesinin Baş Muharriri Hicabi Fısıl ki biz öyle diyoruz, siz Başyazarı da diyebilirsiniz, tiraj raporlarını ve haberlerini toplumla paylaşacağını, bu büyük hizmet karşılığında da hiç bir ücret  talep etmediğini bildirmiştir...

Yurdun dört bir yanında ki fısıltı gazetemizin bayan muhabirlerinden aldığımız önemli haberlere göre Sayın Başbakanımız, Tirmanya'mızın medarıiftiharı Himfurt Cimbert'in hanımı Ekolese Cimbert, muhalefet partilerinin başkanlarının hanımlarını hiç ayırt etmeden sabah kahvesine çağırmış, kahveler içildikten sonrada ayriyeten hepinizin falına ben bakacağım diyerek, bütün alicenaplığını göstermek suretiyle, hepsini kucaklamıştır...

Yine fısıltı gazetesinin önemli spor muhabirlerinden Himmet Bedenselin bildirdiğine göre, bundan böyle futbol maçlarında penaltılara itiraz edilmeyecek, penaltılara itiraz eden biri olursa her şeye rağmen direk kırmızı kart ile oyun dışı kalacak ve dışarı çıkınca da direk soyunma odasına gidip, kartlaşmış patates yiyecek... Şayet kartlaşmış patates yemeğe itiraz edecek olursa, yandaki çuvaldaki pişmemiş patatesler ile kafasına vurulup yemesi sağlanacak...

Yine gazetemizin bir başka spor muhabiri Hikmet Bedensel'in bildirdiğine göre ''Bu da Himmet Bedensel'in kardeşi oluyor.'' Yakın zamanda Tirmanya Cumhuriyeti içinde '' Geri Geri Yürürken İleriye Bakma ve dolmuşu yakalamak için peşinden hızlı koşma konularında Tirmanya halkına eğitim verileceği bildirilmiştir.''

Fısıltı Gazetesi yollarda... Fısıltı Gazetesinin yol muhabirlerinden aldığımız haberlere göre, bundan böyle radara giren arabaların şoförleri Tirmanya Trafik Polislerine rüşvet veremeyecek. Çünkü bütün arabalar kamera sistemi ile kontrol ediliyor, hatta selam bile veremeyecek, trafik polisine, selamınaleyküm, merhaba gibi kelimeleri kullanamayacak, bunun üzerine de ''Selam verdik rüşvet deyu almadılar.'' gibi bir cümlede kuramayacak...

Gazetemizin Sosyal Medya muhabirlerinden Ayşegül Asosyal'ın bildirdiğine göre bundan sonra DM ile bayanlara yürümeye ve koşmaya çalışılmayacak, aksi şekilde hareket edenleri büyük cezalar bekliyor. Ne gibi cezalar derseniz, ''Bir dakika sıkıştırmayın, işte nasıl sallayayayım diye düşünüyoruz herhalde.'' Eline kağıt verip her gün yüz kere ''Ben DM den yürümeyeceğim kimselere, gidip yekten söyleyeceğim.'' diye yazdırılacakmış.

Gazetemizin dalgacı muhabirlerinden Zihni Dalga da sosyal medya da ya da normal medya da birileri ile dalga geçenlerin cezalandırılacağını, ancak kendileri ile dalga geçenlerin bu cezadan ve kendileri ile dalga geçmekten sorumlu olmayacaklarını belirterek son noktayı koymuş. Son noktayı koyduktan sonra da hızını alamamış ve üç beş kelam daha etme zahmetine katlanarak, bu ıstıraba son vermiştir...
( Fısıltı Gazetesinde Haberler Bitmez başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 10.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.