Gecenin bir yarısı  kapının tıkırtısına  uyandım korku içinde,sanki birisi elindeki sert cisimle kapıyı açmaya çalışıyordu daha doğrusu zorluyordu.Yatağımdan fırladığım gibi,besmele çekip,kanepede iki üç dakika oturdum,aklımdan geçen kötü düşüncelere engel olamıyordum.

Ya elinde silahı varsa..
Ya da keskin bir döner bıçağı...
Ya sarhoşsa...
Ya bağırıp çağırarak mahalleyi ayağa kaldırırsa...

Odanın bütün ışıklarını açtım hemen,belki ışıkları görünce  kaçar gider diye ama  tıkırtı hala devam ediyor.Üç katlı binanın bodrum katında oturuyorum yani zengin de sayılmam ayrıca ne balkonum var ne de evin önünde bir arabam.Eşim de yok,ziynet eşyaları  olsun.

İçim ferahlıyor biraz yahu diyorum bu adam benden ne çalacak,elli dört ekran  tüplü bir televizyon,zar zor çalışan eski marka bir buzdolabı,kırık dökük  birkaç  koltuk,yırtık pırtık halı ve kilimler, bozuk bir duvar saati,çürük çarık bir aygaz ocağı,komşunun  verdiği  ve çamaşırları bazen kirli çıkartan çamaşır makinası ve üç beş hırdavat...

Kapıyı açıp:" Buyur kardeş,istediğini al,ne itiraz edeceğim ne şikayet,istersen sana yardım da edeyim hatta sen evdekileri toplarken sana bir de çay demleyim,üşümüşsündür."

Mutfak penceresinden kapıya doğru uzanıp baktığımda ise şaşkınlığımı gizleyemedim.

Bana korku dolu anlar yaşatan, derin uykumu ziyan eden tatlı hırsızlarmış:komşumuzun kedisi iki yavrusuyla.
( Tatlı Hırsızlar başlıklı yazı berberce tarafından 9.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.