CORONAVİRUSÜ YENMEK İÇİN

TEDBİR VE DİKKAT GEREKİYOR

 Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 21 Mayıs 2020

 

       Coronavirusu yenmek için, tedbir ve dikkat gerekiyor. Bu tedbir ve dikkati, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan başta olmak üzere, Sağlık Bakanımız  Fahrettin Koca  ve bütün devlet yetkilileri, coronavirus ile mücadeleyi son suratla sürdürüp, kendilerine düşeni yapıyorlar. Lütfen biz de kendimize düşeni yapalım.

        Ülkemizde hiçbir fakiri aç ve açıkta  bırakmayan, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ı,   T.C. Halkı olarak canı gönülden kutlamamız gerekiyor. Kutlamakta  yetmez. Kendisine minnettarız. Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki: Düşündüğüm zaman, Ulu Önderimiz Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün  Cumhuriyeti kurduğu çok zor dönemler geliyor aklıma.

        Bu günde, bir taraftan Dünyayı kasıp kavuran Coronavirüs  mücadelesi, bir taraftan Suriye meselesi, bir taraftan PKK’nın insan artıkları  ile savaş. Diğer taraftan Recep Tayyip Erdoğan’ı,  başarısız göstermek için acımasızca mücadele eden siyasiler.   Pırıl pırıl çalışan bir hükümet varken, erken seçim  fısıltılarını da duyuyorum.  Bu memlekette, yaşayan insanlarımıza acımadan, Cumhurbaşkanımıza  iftira ve içten  içe darbe mücadelelerinin insafsızlıkları. Bir çok olumsuzluklar. Bunları duyup da hissettikçe, milli duygularım kabarıyor,  ne diyeceğimi, ne yapacağımı bilemiyorum. Bu ülkede yaşayan insanlar için,  elinden gelen bütün güzellikleri yapmaya  çalışan Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan için, fiili olumsuzlukları bir türlü aklım almıyor.

       Bu namert insanlar, düşünmüyorlar mı? Batırmaya  çalıştıkları geminin  içinde hepimiz varız. Bu gemi batarsa, bu geminin içinde kendilerinin de olduklarını neden  nazarı dikkate almıyorlar?  Ben, kurtuluş savaşında dedem Çarko  Ahmet’in, eşini dul bıraktığını, çocuğunu babasız,  taşınılmazlarını el  aleme bırakıp şehit düştüğünü, her an aklımda tutuyorum. Biz bu  mutluluk dolu günlere kolaylıkla gelmedik. Bu topraklar için, ne  kanlar döküldü?. Akıl  fukaraları, azıcık da bunun hesabını  yapmalılar diye düşünüyorum. Ben düşünüyorum da, namert, nankör ve akıl fukaralarının da düşünmeleri gerekmez mi?

       Şöyle bir söz var “Et  kemiksiz olmaz” demişler. Hiçbir yanlışı olmayan devlet adımı, Hiç bir iş yapmayandır. Rahmetli Turgut Özal  böyle  söylerdi. İş yapan  bir kimsenin yanlışı da muhakkak olacaktır. Eğitimin, üretimin, ulaşımın ve ekonominin durduğu bir dönemde, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan 57 ülkeye kendi uçaklarımız ile sıhhi yardım gönderdi.  Eğer nankör değillerse, Recep Tayyip Erdoğan’ın  önünde  şapka çıkarırlar diye düşünüyordum. Şapka  çıkarmanın da ötesinde radyo ve tv den Amerika’nın  minnettarız  dediklerini duydum.  Bana göre, gerekse siyasal, gerekse sosyal,  her konuda,  memleket meselesi ön plana çıkmalıdır. Her türlü fiili hareketlerimizde, ülkemiz insanlarının huzurunu ve güvenini düşünmemiz gerekir.

       Ulu önderimiz Gazi Mustafa Kemal  Atatürk’ün “Yurtta Sulh, cihanda Sulh” çağrısı, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın,  kanında  ve karakterinde mevcut olduğu hissedilmektedir. Ülkemizde ve ülkemiz dışında, insan olmanın, insanca yaşamanın  ve yaşatmanın,  mücadelesi  içinde çağlayan bir nehir olduğuna, bütün kalbim ile inanmaktayım. İnanmayanların,  bu gerçeği geçen zaman içinde,  göreceklerine inanıyorum. Buradan çağrı yapıyorum. İnşallah Coronavirusuna da, aşıyı  Türk Tabipleri bulacaktır. Gaziantep’te Coronavirusu için sağlık birimleri, 155-112-Vefa Destekleme Gurubu ve Gönüllü İmamlarımız çalışmalarını gerektiği gibi sürdürüyorlar. Sayın Cumhurbaşkanımıza sesim ulaşsın, duymasını ve bilmesini istiyorum. El ele vererek inşallah bu belayı da üzerimizden atacağız. Lütfen maskesiz dışarıya çıkmayalım. Kalabalıklara girmeyelim,  biri birimizden uzaklarda  duralım. Canımızın ve sevdiklerimizin hatırı için, yukarıda da dediğim gibi, tedbir ve dikkat gerekiyor. Özen  gösterelim.       Yalınız mübarek bu ramazan ayında, PKK nın Vefa Destekleme Gurubuna, Van Özalpta ve Adana ilimizde kalleşçe ve namussuzca saldırısını, insanlık dışı bir olay olarak sayıyorum. Bu acı vahşeti lütfen unutmayalım. Bunlar hain, şerefsiz ve  insan artıklarıdır…

( Coronavirusu Yenmek İçin Tedbir Ve Dikkat Gerekiyor başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 20.05.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.