5  GELENEKSEL ÖDÜL TÖRENİN ARDINDAN

     Ahmet AYAZ

Gaziantep  Ekspres Gazetesi 15 Ocak 2019

…………………………………………………….  

 

       10 Ocak çalışan Gazeteciler Günü  dolayısı ile genç başkanımız İbrahim Ay’ın beş yıldır düzenlediği  2018 Basın  Ödülleri yarışması ve basın balosu  programı 12 Ocak 2019 tarihinde Gaziantep Şahinbey / Şirehan Hotel- Mabeyn  Salonunda  saat 18.30 da,  görkemli bir şekilde gerçekleşti.

       Sahneye yakın 12 Numaralı masayı ben, eşim Selvi  Bozgeyik, Bülent Ozan ve eşi Tülay Hanım, İbrahim Halil  Aycan ve eşi Adalet Hanım, Mehmet Hanifi Kılıç ve  ailesi,  Bekir Şahin  ve ailesi paylaştık. Program Gaziantep Gazeteciler Cemiyeti Başkanı İbrahim Ay’ın açılış konuşması  ile başladı.

       Programda ayrım gayrım gözetmeksizin bütün siyasi partilerden seçilmiş millet vekilleri, belediye başkanları, bakanlar vardı. Ayrıca ulusal gazetelerden, televizyonlardan çok değerli davetliler vardı. Söz konusu davetlilere ayrı ayrı plaketleri çok değerli devlet adamlarımız,  Bakanımız Abdulhamit Gül gibi ve Gaziantep’imizin temel taşlarından olan SANKO HOLDİNGDEN Adil Sani Konukoğlu  ve Abdulkadir Konukoğlu gibi  zat’ı muhteremler takdim ettiler.

        Ödül ve plaketlerin dağıtımından  sonra Türk Halk  Müziğinin kıymetli Sanatçısı Sevcan Orhan, gerek giysileri, gerekse şarkı ve türküleri ile sahneyi basbayağı renklendirdi. Önce Gaziantep Türküleri, daha sonra bir kaç tane türk sanat müziği okuduktan sonra, Âşık Mahzuni Şeriften, Neşet Ertaş’tan, Aşık Özlemi babadan alınma türküleri okuduktan sonra, tekrar Gaziantep Türkülerine geçti.  Mehmet Yakarın sesinden dinlediğimiz Antep’in Hamamları gibi oldukça  hareketli türkülerle misafirlerimizi ve bizi sanki büyüledi.

         Ben burada sanatçımız Sevcan Orhan Hanımefendiye ve gerçekten takdire şayan bir etkinlik düzenleyen genç başkanımız İbrahim Ay’a, yaptıkları güzelliklerin devamını dilerken, 10  Ocak Çalışan Gazetecilere duydukları ilgi ve alakadan dolayı,  Gaziantep’imizin  çok değerli Valisi Davut GÜL  ve Şehitkamil Belediyemizin saygıdeğer Belediye Başkanı Rıdvan FADILOĞLU’na  da, teşekkür eder,  bu yolda  çalışıp emek verenler adına sevgi ve saygılarımı sunarım.

        Yalınız buraya bir not  düşmeden de geçemedim. İnşallah 2019 yılına sağlık ve sıhhatlı olarak ulaşırız. Başkanımız da, bu defasında Gaziantepli Hemşehrimiz “Antebin Kalesine” diyen Gülistan Yaşar’ı çağırır. Gülistan Yaşarda başkanımıza kolaylık sağlar diye düşünüyorum.      Saygı değer okurlarım, beni unutmayın sizler ile yine buluşalım. Hoşça ve dostça kalınız.

 

 

     

 

 

      

 

( 5 Gelenekselödül Töreninin Ardından başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 14.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.