İçimden şehir yollarının ucuna takılı arnavut kaldırımlı köyler geçiyor usulca geçerken heyecanımın ellerine Hanımcıkların,Örenlerin ,Dağ lalelerinin,kırkbayırların kokusunu tazecik bırakarak,döğenler,tırpanlar,savrulan harmanlara karışan sesim,bakraçtaki  yayık ayranın cazibesi,kaynak suyunun soğuk  testiden bana gülümseyen soğuk nefesi,ceviz ağaçlarına sarkan umutlarım,iğde ağaçlarının baş döndürücü rahiyası,karpuzun ortadan çatlayan masum çekirdekleri, küçük ahlatların beni ye deyişi,sıcağın bunaltısını sevgiye dönüştüren Yusufçuklar,meraklı kargalar,sevimli vızıltılı arılar ve hakkını yemiyeyim, tenimi tatlı tatlı ısıran sinekler,çocukluğun kederlerine dut yapraklarına işlediğim iğdişlerden tokalar,ardıçların yorgun ,yanık yüzümü okşayan  koyu yeşil serinliği,bulutların  anızlara gamze çakışları, gönül heybemde kocaman dağın ardında unuttuğum sesimin coşkulu kırmızısından masallar işte sunduğum sunabileceğim şunun şurasında......
Dağın  Ardındaki Ses Yankıları Denemesinden
Süheyla
( Dağın Ardında Ses Yankıları başlıklı yazı Suheyla tarafından 18.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.