"Bazı şeylere yeniden başlamak mı? Sahi kalbim sen inanıyormusun bu kadar yalanın arasında başlamak kelimesine, inanmak ne zamandır hayal oldu, düşünülesi bir kavram oldu küçük hayatımızda. Bir yanımız aşka olan inancını hiç kaybetmedi ya da kaybetmekten korktu, belki tam inanmıyorum vazgeçtim dediğin anda şu arkandaki kapıdan gelirde sen görmeden giderse pişman olursun diye inancını kaybetmekten vazgeçtin. Yıllar önce kapattığın kapıdan gözlerini hiç ayırmadın ayıramadın bir gün kapını çalar diye, ama o kapıyı çaldığında açmaktan hep korktun. Yine pişman olamamaktan korktun, kapılarını açmayı hep bekledin, biri kapını çalmadan girsin ama hiç gitmesin diye çok bekledin, beklediğin hep zamansızdı yada sen zaman kavramını çoktan hiç uğruna tüketmiştin ve aşka hep geç kalmıştın..."

13/02/2016

( Geç Kalınan Aşk... başlıklı yazı HİÇ KİMSE tarafından 13.10.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.