"En büyük cesaret aşıklarının aslında en büyük cesaretsizler olduğunu biliyorum. Cesaret cesaret deyip durduğuma bakma bende bazı konularda cesur olamıyorum. Çok çalıştım çabaladım fakat cesur olamadım işte. İki senedir "aradığın kişi benim" demek için çok çalıştım ama başaramadım her seferinde önüme bir engel çıktı, bekledim çok bekledim belki anlarsın beni diye ama olmadı, korktum dinlemeden beni yargısız infaz yapmandan çok korktum, her zaman sözlerimin arkasında duracak cesaretim vardı fakat yargısız infazdan sonra sen haklıydın deyipte arkamda duracak kimsem yoktu, kırılmaktan korktum kırmaktan korktuğum gibi, dilimin ucuna gelen kelimeler çok döndü yolun sonuna geldiği anda yine başaramadım, ama şimdi cesurca söylüyorum can kulağıyla dinle beni olur mu; iki senedir aradığın kişi benim duydun mu-okudun mu şimdi kim olduğumu biliyorsun işte, affedilecek birşey yapmadım ama sen yine de HAKKINI HELAL ET ve BENİ AFFET..."
 06/08/2016
( En Büyük Cesaret... başlıklı yazı HİÇ KİMSE tarafından 3.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.