"Aşk bilmediğin, hissetmediğin bir anda gelir çalar kapını... Kapattım kapılarımı dersin, istemezsin beşeriye giden yolda maneviyatının bölünmesini ama bilemezsin belki içimin boşluğu, yüreğimin aşk arayışı, gönlümün kapılması, kıpır kıpır eden duyguların açığa çıkması , lavanta koklamış gibi mutluluk veren bu his paylaşılmalı, paylaştıkça kokusu, rengi kaplamalı her yeri diye düşünmüşümdür hep... Her aşk karşılıklı olacak diye bir şey yok sevdiysen senindir, sendendir o... Karşılık gelmez, istemezse bile sevmeye istemeye devam edeceğim hissidir aşk, herhangi olumsuz gördüğün bir durumda yolundan dönme değildir ki, her şeye rağmen yüce Rabb'e sığınıp dua ile istemek istemek sadece istemektir... Seyyahların gönlüne düşen yol aşkını fırtına rüzgar çalı diken bitirebilir mi? Öyle bir şey bu da hissedilesi, yaşanılası, vazgeçilmeyesi. Seviyorsan vazgeçmemelisin. Vazgeçmek ihanettir..."
( Vazgeçmek İhanettir... başlıklı yazı HİÇ KİMSE tarafından 3.09.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.