Anlık kovuşturmaların sürgün kapıları var ve geçit vermez mahzeni: alabildiğine rüküş ve pespaye hele ki zıvanadan çıkmış gölgeler yok mu…Tahribat mı desem yargı mı yergi mi…

 

Sözden bozma cıvık ve tükürdüğünü yalayan bir nispet mi desem hem de mutsuzluğun batılında, en mengene siperde ve en aykırı o ayrık otunda.

 

Dümeni kırmak olsa keşke maharet ya da randıman göstermeyen bir beynin benliğine sokulan o girdaptan da hayli yüklüce ve en usul ayinde biteviye öteleyen, arsızca sorgulayan ve sanrı yüklü nasıl bir yazgı ise…

 

Sürecin sirayet ve riayet ettiği defolu bir tahribat. Süt liman olmasa da bağrı göndermelerin ışığında en aykırı sancı… Öl, öl dercesine ve kıyama geçen o sakıncalı dehlizde.

 

Olmazın oluru olmaz mı?

 

Sonradan görme bir mutluluk mu yoksa peyda olan?

 

Ve devamını unuttuğum o filmin kayıp kahramanı…

 

Siz hiç kendi hikâyenizin en aykırı donatısı oldunuz mu?

 

Siz farkındalığın rükûsunda boş bir cüppeye bürünüp de aklı evvel bir satıra düşmüşken yolunuz ve göreceli bir kinayede defolu diye çürüğe çıktınız mı?

 

Hoyrat yeryüzü.

 

Hoyrat beşerin benliği ve en azap yüklü sakınca yine hangi minvalse boykot ettiğiniz…

 

Ah ki ah.

 

Ne mi neyden mi yoksa 5N1K kapsamında bir hikâye mi hem de fazlasıyla sürgülenen, alabildiğine yadsınan…

 

Dirayeti de gözden çıkardık mı hem de en aykırı tonda o detone şarkıya bel bağlamışken.

 

Bilumum ve sakıncaları da ihlal edilmiş.

 

Limitlerini zorlayan ve tökezlemekle ölüm arasında gidip gelen bir lehçe.

 

Sandığın dibi belki de sandığımdan da yorgun/um.

 

Görsel bir efekte paye verip de yordadığım.

 

Sanal bir aşka gömlek giydiren.

 

Sezilerini yıkadıkça tuz ruhu katan.

 

Sinesinde ne ise hüküm süren ve ansızın batıl bir aşka gölge düşüren.

 

Tam da…

 

Ya sonrası?

 

Boş verin gitsin.

 

Pergelin dönendiği o eksende uçuşan bir pervaneden ibaret ise ışığına yenik düştüğüm hem de sarmalında o hidayetin sadece ve sadece ölüme meydan okuyan bir sure değil mi içinde kaybolmayı arz ettiğim ve çoktan kaybolduğum üstelik en kifayetsiz şarkıda ırgat bir nakaratı dilime pelesenk etmişken.

 

 

( Tam Da... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 16.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.