ERDOĞAN  DEĞİL, ÜLKE KURTULDU

 

   Ahmet AYAZ

 

 

       Ülkemizde 15 Temmuzu 16 Temmuza bağlayan geceki bir darbede, Sayın Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan değil,  ülkemiz kurtuldu. Eğer Cumhurbaşkanımız Sayın Erdoğan’ı kaybetme gibi bir durum olsaydı, ülkemiz kan gölüne çevrilirdi. Bir cehennem  ateşine düşerdik. İç savaş çıkardı, kardeş kardeşi  öldürürdü.

       Şöyle bir düşünüyorum da, ortada ne vardı da, bu kefereler, bu felaketi ülkemize reva gördüler.  8,5 Saat Türk Askerlerimizi Türk Halkı ile savaştırdılar. Uçakların attığı bombalar ile ikiye bölünen insanlarımız oldu. Bir insan ancak bu kadar şerefsiz ve nankör olur.

       Şimdi şu  günümüzü ele alıp inceleyecek olursak, ben vicdanıma  danışarak  söylüyorum. Ak Partı, hiç bir vatandaşımızı aç  ve açıkda bırakmıyor. Ben görüyorum ve biliyorum. Görmezlikten, bilmezlikten gelenlerin gönül gözleri kördür. Onlar nankör, onlar kadir kıymet bilmez, şerefsiz, haysiyetsiz insanlardırlar. Tıpkı bu darbeyi yapmaya kalkan kefereler gibidirler. Onlardan da bir farkları yoktur. Cumhurbaşkanımızın iyi niyeti  onların gözlerini kör eder inşallah. Türk Halkı onuruna, gruruna ve milli iradesine sahip  çıkmak da, dün de kendini kanıtladı bugün de  kendini kanıtlamaya devam etmektedir. Hem de, hiç bir zorluktan korkmadan, çekinmeden, yılmadan.

        Kendi kendime, düşünüyorum da, acaba bunlar neyin davasını güdüyorlar. Bunların davası, islam davası da  değil. Eğer İslam davası olsaydı, benim yaşım yetmişe dayandı. İslamın en güzel yaşantısını ben, Ak Partide gördüm. Bunu yapanlar da kör değiller ise, görürlerdi.  Bunların ki sadece bencillik davasıdır.  Eğer İslam davası olsaydı, önce insan olmaları lazımdı.  İnsan olduktan sonra islam olunur. İnsan olmadan islam olunamaz. Bunlar insan olsalardı, bu kadar ana kuzularını şehit etmezlerdi. Türk Askerine kurşun sıkacaksın, TBMM sine bomba  atacaksın, ondan sonrada, Türküm, Müslümanım diyeceksin. Kim görmüş bu vicdansızlığı, kim görmüş bu terbiyesizliği? Allah belalarını verir inşallah. Ben inanıyorum inşallah devlet yetkililerimiz bunların kökünü kazar, ve devlet işlerinden, bir daha dönmemek üzere ilişkilerini keser.

       Saygıdeğer okurlarım, bu günlük de bu kadar. Beni unutmayın, sohbet köşemde yine buluşalım. Her  zamanki olduğu gibi, hoşça ve dostça kalınız. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum.

 

 

 

 

( Erdoğan Değil Ülke Kurtuldu başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 2.08.2016 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.