Hikaye / Yaşamdan Hikayeler

Eklenme Tarihi : 23.12.2015
Okunma Sayısı : 1339
Yorum Sayısı : 0
Yeniden gencimizle ilgili bir hikâye ile karşınızdayız… Kendini bildi bileli lunaparkları çok sever bizimkisi… Bir lunaparkı, daha uzaktan gördüğünde ağzı kulaklarına varacak şekilde bir tebessüm yayılır yüzüne… Fakat ne yazık ki yaşadığı şehirde devamlı kurulu bir lunapark yoktur… Ancak senede bir panayır ve festival zamanında kurulan oyuncaklarla teselli eder kendisini…

Yine böyle bir panayır zamanı, tatil için şehir dışından halalarından birinin iki kızı gelir… Bir gün yüzmeye bir gün gezmeye derken hoşça vakit geçirirler… Dedik ya onlar tatile geldiğinde panayır zamanıydı diye; gitmeden bir gün de panayıra uğramayı, oradaki sergilerden hediyelik bir şeyler almayı isterler… Tabi ki bunu duyan gencimiz; oradaki oyuncaklara binebilme sevinciyle dolar taşar… 

Panayıra gidecekleri gün geldiğinde, bizim delikanlı âdeta havalara uçacaktır… O kadar çok sever böyle yerleri… Daha doğrusu buralardaki oyuncakları… Panayır alanına giderler, gezerler ve çıkarlar… Ama oyuncaklara binmeden çıkarlar… Gencimiz; oyuncaklara binemediği için isyan eder… Annesi; “Paramız yok… Sonra binersin…" gibilerinden tesellide bulunmaya çalışsa da ufak isyancının üzerinde pek bir etkisi olmaz…

Halasının kızlarından biri, bu duruma bir çözüm bulur… Onu; oradaki oyuncaklardan birine bindirecektir… Bunun için de balerini seçer… Ama gencimiz, daha önce hiç balerine binmemiştir… Biraz heyecanlanarak biraz korkarak halasının kızının önerisini kabul eder… Birlikte balerine binerler…

İlk başlarda sorun yoktur… Ama daha sonra bindiğine bineceğine pişman olur lunapark sevdalısı… İndikten sonra başı; Dünya'nın kendi ekseninde dönüşünden 2-3 kat daha hızlı dönüyor gibi gelir… Sağını solunu bilemez hâlde bir oraya bir buraya gitmektedir… İstediği olmuştu ama isyanın bedelini de ödemiştir…
 
( Gerçek Hayattan Alıntıdır - Balerin başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 23.12.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.