Hikaye / Dostluk Hikayeleri

Eklenme Tarihi : 29.09.2015
Okunma Sayısı : 1673
Yorum Sayısı : 0
Bir gün, beş gün derken bir hafta boyunca kendisinden haber alamayınca evine gitmeye karar verdim… Daha önce hiç böyle yapmamış, beni habersiz bırakmamıştı… Endişelenmiştim… Kısa bir yolculuğun ardından evine vardığımda gece olmasına rağmen evinin ışıkları kapalıydı… İçimdeki endişe gittikçe büyüyordu… Korkarak kapısını çaldım… Açan olmadı… Yada “Kapı açık, girin…” diye seslenen birisi… Evinde olmadığı zaman başkası gelip de kapıda kalmasın diye hep yedek bir anahtar koyardı… Birkaç defa daha çaldığım kapıyı açan olmayınca ben de yedek anahtarı alıp içeri girdim…

İçerisi o kadar karanlıktı ki, tabir-i caizse göz gözü görmüyordu… Daha önce evine sık sık geldiğimden nerde ne var az çok biliyordum… Hemen yakınlarda duran ufak bir dolaptan mum ve kibrit aldım… Allah’tan, aynı anda lazım olabilecek şeyleri yan yana koyardı sürekli… Mumu yaktıktan sonra etrafta onu aradım… Hani olur a; belki düşmüştür, rahatsızlanıp bayılmıştır falan diye… Çünkü gerçekten de çok endişeleniyordum onun için…

En sonunda mutfakta buldum onu… Karanlık bir köşeye sinmişti… Yanına oturup, “Ne yapıyorsun böyle…?” diye sordum…
( Bir Gün Kaybolursam Ne Olur - Bölüm 1 başlıklı yazı 4harf1kelime tarafından 29.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.