ŞİMDİ  SORUYORUM

 

 

Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi 15.9.2015

………………………………………………………….

 

 

 

       Şimdi soruyorum. Kimlere mi? Kendilerini aydın sanan akıl fukaralarına. HDP barajı aşınca terör bitecek diyorlardı. Şimdi onlardan soruyorum, terör bitti mi? Bitmedi, yine kapı kapı dolanarak, kenefdeki  ölü solucanlar ile beslenen insan artıklarından oy isteyecekler mi ? Bir günde 16 asker ve 14 polis memuru olmak üzere 30  şehit sizi mutlu etti mi? Yine terör devam ediyor ve edecektir. Düşünecek olursak Amerika Birleşik Devletlerinde, 72 millet bir arada yaşıyor. Hiç bir zaman kavga dögüş yoktur. Onlar ancak bizleri birbirimize karşı kışkırtırlar. Peki bize  ne oldu da  bu durumlara düştük.  Dağlardaki beyni  yekanmış terör de bizim insanlarımız, şehit düşen asker ve polis memurlarıda bizim insanlarımız değil mi? Fark nedir diye düşünecek olursak. Dağlardaki terör keneflerdeki kokuşmuş solucan ölüleriyle besleniyorlar. Ben şahsım olarak, terörü bağrında besleyip, büyüttükten sonra, askerimizin, polisimizin üzerine yaylım kurşunu saçtıran bir siyasi partiye kellem kesilse oy vermem. Oy verenlere yazıklar olsun diyorum.

       Ayrıca, dağlardaki terörün kullandıkları  silahlar nerelerden geliyor? Elbette dış düşmanlarımızdan geliyor. 30 yıldır terörle mücadeledeki devletimizin  maddi giderlerini hesaplayacak olursak, doğuya ne fabrikalar, ne kadar işyeri, açma imkanımız olurdu. Bunun yanında telef olan canlar, sakat kalan genç insanlarımızın sayıları belli değildir. Terörün meclise girmesi olacak iş değildi, akıl işi değildir diyorum. Ama ne yazık ki girdi. Düşününce sinir sistemim bozuluyor. Konuştukca benim yaralarım kanıyor, şehit ailelerine Allah yardım etsin diyorum. Saygıdeğer okurlarım; Ben bir Cumhuriyet  Çocuğu ve Osmanlıı torunuyum. Ekmeğini aşını yediğim, beslendiğim sofranın içine  etmem. Rahmetli  Süleyman Demirel’in tabiri ile konuşacak olursam; Yazık,  günah ve ayıptır. Eğer yazık, günah ve ayıptan anlayan olursa. Şimdi sizin ile aşağıdaki şiirimi paylaşmamı  yeterli buluyorum.

 

 

ANADOLUYA AĞIT (1)

“Erkekler ağlamaz” derlerde 
Bir bahar ağlıyor gözlerimizde 
Yağmurun her damlasında hüzün 
Her damlasında göz yaşı var 
Doğu’da sözlüsü vurulup ölen kızın 
Simsiyah yazmalar bağlı başında 
Ak saçlı ananın bulgur aşında 
Bir kara 
haber s aklı 
“PKK köyleri bastı” 
….
“Erkekler ağlamaz” derlerde 
Bir bahar ağlıyor gözlerimizde 
Yağmurun her damlasında hüzün 
Her damlasında göz yaşı var 
Yine günlerden Cuma bugün 
Bir öğretmen öldürülmüş 
Dört asker şehit 
Kurşuna kurban gidenleri bir görseniz 
Nasıl delikanlı, ne babayiğit 
Gel de ağlama. 

Ağlamayacağım ama 
Kediler köpekler ağlıyor Doğu’da 
Gelinler, kızlar uykuda 
Köyler basılıp 
Beşikteki bebeler öldürülüyor 
Yakılıp, yıkılıyor her taraf 
Bu hamur böyle gitmez bu suda 
Gönüllerde barış türküleri söylenirken 
Kıyamet gününden önce 
Kıyametin kopması çok, çok erken…

 

Ahmet AYAZ

 

 

( Şimdi Soruyorum başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 15.09.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.