ÖYLE  ANLAŞILMAZ İNSANLARIZ Kİ



Ahmet AYAZ

Gaziantep Güneş Gazetesi  26 Haziran  20015

………………………………………………………………………..

 

 

       Öyle acayıp ve anlaşılmaz insanlarız ki, anlatılması çok zor. Birisi yazmış “3 bin maden işçisinin  maaşlarına denk, masada iftar sofrası” derken,  başka birisi resim çekmiş “İftar sofranız bu mu? Demiş ve resmin altına yazmış “Afiyet Olsun” Sözü edilen iftar sofrasının resmine internette tam ekrana geçerek baktım, iftar sofrasında olması  gerekenlerin hepsi var. Yukarıda da dediğim gibi, bu insanlarımıza belediyeler ne yapsın? Devlet baba ne yapsın?.

       Bir başka birisi yazmış “İyi ki HDP barajı aşmış. Sordom “HDP den beklentinizi öğrenebilir miyim diye. Kendi kendime acaba bilmediğim bir şey mi var diye düşünerek. Cevap “Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan’a inat olsun diye oyumu HDP ye  verdim” diyor vatandaş. Vallahi pes doğrusu. Vatandaşın, herhangi bir olay karşısında tepki göstermesi doğaldır. Ama buradaki  tepki, sandığa gitmeyerek olur, oyunuzu sandıkta iptal ederek olur. Burada, ve bu şekilde tepki olmaz diye düşünüyorum. Bir başka genç, “Yanlış yapmışız Ahmet Amca, Biz AKP’nin oylarının bu kadar düşeceğini tahmin etmiyorduk. Ona sitem ederek başka partilere oy verdik ama, yanlışımızı sonradan anladık” diyor. Buyurun bakalım cenaze namazına derler ya. Aynen öyle.

 

       Ben bu halkımızı öyle bilirim ki; Ülkemiz bir kangölü coğrafyası iken, 12 Eylül 1980  ihtilali olduğunda, sevinçlerinden, zil takıp oynayacak kadar sevinen halkımız, ozaman ki, yeni çıkacak anayasaya %98 ile kabul  oyu verirken, Rahmetli Kenan Evren Paşa’nın vefatında da,  parmaklarına zil takıp oynayacak kadar sevindiler. İnsan dününü bukadar çabuk unutmamalı, bu kadar nankör olmamalıdır diye düşünüyorum.

       Sevgilli okurlarım; Partilerin birer futbol takımı olmadığını hep söylemişimdir. Eğriye eğri, doğruya da doğru dememiz gerekmiz mi ? Şöyle bir gerilere baktığımız zaman nelerin değiştiğini kör değilsek, nankör değilsek görürüz. Bunlar saymakla bitmez. İyi yönde bu değişiklikleri kim yaptı? Elbette AKP yaptı, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan yaptı. Ama ayrıntılara girmeyeceğim. Son günlerde de, telafisi mümkün olmayan yanlışlar yaptı. Halkımızın tepki göstermesi elbette doğaldır. Dediğim gibi tepkilerin istikametleri yanlıştır. Yanlışlardan halkımızın da, devleti yönetenlerinde dönmeleri gerekir.

       Devleti yönetenler, adım adım önce kendi kendilerini denetlemeliler. Geçmişte rahmetli Bülent Ecevit’in “Bu hükümet böyle devam etmeyecektir” demesi üzerine ülkemizde ekonomi alt üst oldu. Gerekse devlet yöneticileri, gerekse halkımız olarak herşeyi iyi düşünüp doğruyu yapmamız gerekir. Sözü fazla uzatmadan, hepeniz hoşça ve dostça kalınız, en güzel ve mutluluk dolu  günler hepimizin olsun diyorum.

( Öyle Anlaşılmaz İnsanlarız Ki başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 26.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.