AHA GELDİK TİLBAŞAR'A

                                     Ahmet AYAZ

 

Gaziantep Güneş Gazetesi 10 Haziran 2015

……………………………………………………………………..    

 

         Ben barak kökenli olduğumdan daha  önceki yazılarımda da söz etmiş olmalıyım. Beni bir çoğunuz tanırsınız diye düşünüyorum. Bizde bin söz var “Aha geldik tilbaşara, avrat gerek iş başara” Şimdi 07 Haziran 2015 Millet vekili seçimini arkada bıraktık ve geldik bugüne. Şöyle seçim tablosuna bir göz atacak olursak %40 oylarla AKP 258, %25 ile CHP 132, %16 ile MHP 80, % 13 ile de HDP 80 Millet vekili ile  TBM Meclisine girdiler.

               AKP gerçekten bir çok olumlu işlere imza attı ve ülkemize tartışılmaz hizmetleri getirdiğini, herkes inkar etsede, benim         gözlerim önünde sergileniyor. Fakat sınavlarda bir yanlış, birkaç doğruyu götürüyor. Türk Halkı demek ki bu son zamanki yanlışları af etmedi diye düşünüyorum. Selahattin Demirtaş’ın birkaç konuşmasını dinlediğimde, hal  ve hareketlerinin sembati topladığı kanaatindeyim.Bu hal ve hareketleri ile, kolaylıkla barajı aşmayı sağladı.  Eğer bu tavrını değiştirmez ise, gerçek barışçı tutumunu mecliste de sergiler ise, kendisi için çok farklı ve güzellikler ortaya çıkar. İnanın Türk Halkını yanından kovsa dahi, halkımız peşinden sürüklenirler diye düşünüyorum. Yeter ki insanlarımız olumlu işlerin, olacağını his etsinler. Dilerim Yüce Allah bütün seçilenlerimize güzel hizmet etme şansı versin, seçenleri ve seçilenlerimizi, birbirimize karşı mahcup etmeye diyorum.

       Şimdi burada şunu  da söylemek isterim. Sayın Ahmet Davutoğlu, hükümet ortağını iyi seçer de, hükümet ortaklığında başarılı çıkarsa, her şey güzel olur, memleketimiz güllük gülistanlık olur. Fakat, hükümet ortaklığında, kendisine uyum sağlayan birisini bulamaz da, ortaklık iyi gitmez ve, hükümetimizin çalışmaları başarısız olursa, işte bu defa, geçmiş hükümetlerimizde de olduğu gibi,  AKP tamamen biter diye düşünüyorum. Dilerim siyası partilerimiz her yerde ve her zaman iyiyi ve güzeli düşüneler, ortaklıkta da, biribirine karşı barışçı bir tutum ortalığa koyalar. Çünkü, bu ülke bizim ülkemiz, bu insanlar bizim insanlarımızdır. Siyasi partilerimizin güzellik yarışları,  halkımızın gözünden kesinlikle kaçmaz  ve  kaçamaz diye düşünüyorum. Son söz, bu seçim sonuçlarının halkımıza hayır ve uğur getirmesi dileği ile hoşça ve dostça kalınız. Bütün güzellikler hep ve hepimizin olsun diyorum.

( Aha Geldik Tilbaşara başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 10.06.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.