Her Kalemin Sihiri ! ..

Kendimi anlatacağım edebiyat sayfasına nasıl girdiniz derseniz? ilk anımla başladı maceram.. Bir gün çocukluğumdan başlayan çocukluk arkadaşım:  İlkokul,  Ortaokul vede Liseye kadar iç içe olduğum canım kadar sevdiğim bir kız arkadaşım sağ olsun beni ne kadar kızdırdıysa ... duygusal olarak o kadar içlendimki anlatamam günlerce haftalarca ağladım. Neden bu kız bana böyle davranıyor diyerek?  Oysa onunla aynı okula gitmiştik, aynı köyde yaşadık, aynı elbiselerimizi değiş tokuş yapmıştık oysa! "O; ... bana ihanet etti,  benim gönderdiğim haberleşme mesajımı almadı. Neden? Neden?   Buna çok kafamı yordum,  orada öyle düşüncelerim yoğunlaştıki! Demekki kız arkadaşında olsa seni kıskanıyor, çünkü onun istekleri olmadığı için seni yarı yolda bırakan bir arkadaş...

 Neden olmadı onun istekleri!.

 ikimizde aynı köyün kızları olduğumuza göre onun amcasının oğluyla köyüme bir genç geldi,  izmir`liydi kendisi onun sayesinde tanıştım bu oğlanla amca oğulunun arkadaşıdır tanıdığım genç.

 Kız arkadaşımla o kadar samimiyimki ben onu kendi canım gibi severdim oda öyle anlaşılan  ne hikmetse demekki zamana yenilmişti onun duyguları tamamen benim kafamdan değildi,  kendi kozasından çıkmış isyankar halde bir kişilik oluşmuş. Kendiside amca oğluyla yakınlığı vardı bana sitemi ise,  sen evlendin isteklerine kavuştun bense kendi isteklerime kavuşamadım onun acısıyla yandım tutuştum. Seviyordu onlarda birbirlerini  hemide çokcada yanıklardı aşk yaşıyorlardı kendi aralarında gençlik aşkı. Arkadaşım olduğuna göre bizlerin aşkı ne olurki,  köylü çocuklarıyız bir erkek tarafından beğenilmek sadece yada mektuplaşmak ileri giden bir ilişkiler olamaz sevgidir safca tüm yaşananlar. Köylü kızlarıyız ikimizde aynı duyguları yaşıyorduk demekki inat etti,  benim sevgimin bütünleşmesine kendince karar aldı,  kızmış olacakki? Mesajlarımada cevap veremeyince arada bir sözel şiirim kaynadı onu ne kadar sevdiğiysem canım kadar kız arkadaşımdan  bana kalan miras olarak.  "O; ...  aradada aynı köyün kızlarının temelini atmış oldum kızğınlığımdan,  sevgimden konu edeceğime yemin ettim yazılara dökeceğime dair böyle başladı edebiyat maceram. "SIRF arkadaşıma kızdığım için sevgimden  kendimi edebiyatın içinde buldum.  Bana iyi geldi,  bolca ne yaşıyorsam,  ne gözlemliyorsamda aktarmaya çalışıyorum kendi doğrularımca,  ben sadece kendimim yazılarımın içinde  öylede olamlı.  şiirsel olarak döndü sözel olarak  kız arkadaşıma kızmalarım. "Dost Yarası`nı"... ondan aldım bana kalan mirasım,  canım kadar sevdiğim can arkadaşımdan.  Konu edebiyat sayfasında     bayağı bu yazlarımla çıkış yaptım,  beni seven,  okuyan çok okuyucularım oldu,  çokta hayranlarım oldu.


 Halende öyle;  anlamadığım tek şeyse:

Orada "BAZI  "arıza "arkadaşlar vardı,  ben kendimi anlatacağım bırakın dediysemde;  sanki benim üzerime üzerime geldiler,  birlik oldular,  geleceğin yazarları kalem arkadaşlarım. Bir yorumlarında aramızdaki elma`ları armut`ları temizliyeceğiz. Nedemek bu anlamadım? Bir ülkenin Kalemi böyle dememeli! Benim orada aklım durdu onların geleceğe dair yazacakları yazılarındanda şüphe eder oldum kanatımca.  "O;  sayfalarda bayağı bir düzeni bozuk  konuşmalar,  bir birlerini yerinmeler,  ne demekya her insan özgürdür her kalemin sihiri kendini anlatır ne güzel değişik değişik bırakın dökülsünler  çiçekler gibidir dökülen her kalemin sözleri yaşanandır hayata dairdir  iklimler mevsimler gibidir her kalemin sırrı bırakın özgürce herkes kendini anlatsın neden baskılayıcı tutum davranış sergiliyorsunuz. 
O sayalarda ... biri birini beğeniyor diğerinin dışında bu nasıl anlayış!? Sonra birlik olup oralarda edebiyat yapan sayfada karalamalar yapılıyor  Bu nedir?  "Yazar" isek ne yaşadıysak onu aktaralım, veyahutta güne ne düşüyorsa haberdar olalım yazılarımızdada onu paylaşalım hepsi bu.  Geleceğin "Yazar`ı;   olmak istiyorsakta hemdaşlarımızı yermeyelim,  bilakis desdekliyelim orada herkes kendini,  sihrini,  hayata dair gözlemlerini anlatıyor. Yazılarımla bir sayfada tamamen yerildim! Alaya aldılar farkındayım bunun  aylarca ağladım beni kimse yıldıramadı devam ettim  halende yazmaya.
Saygıyla...

Dönüş Korkmaz. Bernkastell_Kues`dan. 3 . Mayıs . 2015...
( Her Kalemin Sihiri başlıklı yazı Mosell 07 tarafından 3.05.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.