Nöbetteki tüm duygular her ne kadar örtüşmese de mantık silsilesi ile değer doğrusu yaşamı duyumsatan o yörüngenin eksenden kaymaması adına.

 

İlla ki süzgeçten geçmeli ve demlenmeliyim devinirken zaman. Nasıl bir mefhumsa şu devrik ömür hadi buyurun ve çözün ne ihtiva ediyorsa.

 

Ağlanacak halimize gülmez olduk bir kez daha.

 

Sorgulamaya hakkım yok en az sorgulanmayı hak etmediğim kadar.

 

Sorgulanmayı hak etmediğim kadar sorularımın yanıtsız kalması cevapları meçhul…

 

Zaten artık soru sormayı da terk ettim. Hele ki onca terk edilmişlik sonrası sorular da hiçbir anlam ihtiva etmemekte.

 

Son noktaya gelince…

 

Süreç hız kesti mi? Asla. Üstüne üstük ivmesi daha da arttı. Talepler boyut değiştirdi ve insanlık sınıf atladı. Ama ne yazık ki adım adım gerilerken her ne kadar kendilerini en üst sırada addetseler de.

 

Yitip gitti tüm emsaller, ne de olsa nüfussuz, emsalsiz ve hükümsüz çoktan karışmışken kayıplara. Bir o kadar derbeder eş güdümlü ve o sakıncalı muafiyet beklerken sırasını.

 

Sıradan geçirmeli şu yeknesak listede kayıtlı ne varsa.

 

Heyula gibi şu devrik ve kıdemli mazi. Sıradan olmasa da olağan dışı yapan ne ola ki. Kim olabilir sırada bekleyen.

 

Tebaasına seslenen padişah gibi sesleniyorum. Sesleniyorum da devrilip gidecek mi şu tahtım ezelden ebediyete intikal etmeyeceğini bilsem de hala sonsuz olacağım gibi bir yanılgıya düştüğüm.

 

Dengeler değişti değişeli belli ki bariz bir darbe iç sesimin iktidar olduğu. Zaten ne zaman sözüm geçti ki sözde mantık denen o nöron birlikteliğine. Bilmez miyim kendimi?

 

Varsın altüst olsun statükom. En kötü ihtimalle bir çadır kentte bulurum bir ikametgâh, bir soğan ve bir somun ekmeği de katık yaptım mı var mı benden iyisi. Ne de ehli keyfimdir hâlbuki. Varsın sükûnetim yoldaş olsun varsın haricimde kim varsa o sığıntı yadsımazlığınla el ayak çeksin.

 

Yeri geldi mi; yetinmeme dürtüsü ile iştigal etsem de daha kötüsünü düşünüp yetinebilmekteyim elimdekilerle her ne kadar elim kolum dolu olmasa da. Belki avucumda kalanlar belki de kursağımda…

 

Duygusal ne çok devrim yapılmış da varsın bir kez daha iktidara gelsin pişmanlığım. Elbet buluruz yeni bir yasa; sadece yasın yasası ömür boyu sürecek…

 

Ne rol karmaşası ne de kaos. Varsa yoksa rotamı belirleyen hercai düşler boyutlar arası yolculuğumda kader yoldaşım.

 

 

 

 

( Ağlanacak Halimize... başlıklı yazı GÜLÜMM tarafından 31.03.2015 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.